MS Windows
briani 27239
Tree i windows
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-07-09 14:30

Én af kommando-linie funktionerne er "Tree". Når jeg prøver at kalde den i
xp64, så får jeg at vide, at windows ikke kender den.

Skriver jeg help, så er den med på listen. Men skriver jeg help tree, så får
jeg igen at vide, at den ikke findes.

Andre kommandoer såsom cls virker godt nok.

Kan andre bekræfte dette?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-07-09 17:37

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in message
> [...]
> får jeg igen at vide, at den ikke findes.
>
> Andre kommandoer såsom cls virker godt nok.

Nej kan afkræfte det. tree virker fint her , også xp 64bit sp2, engelsk med
alle opdateringer pr dd.

OS Name: Microsoft(R) Windows(R) XP Professional x64
Edition
OS Version: 5.2.3790 Service Pack 2 Build 3790
System Type: x64-based PC

C:\WINDOWS>attrib tree.com /s
A C:\WINDOWS\system32\tree.com

Måske den fil er røget en tur?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-07-09 19:41

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in message

> Måske den fil er røget en tur?

Ja, den mangler helt. Hvordan det så end er sket.

Nå skidt, der er større problemer med pc'en end dette, men det tager vi en
anden dag.