MS Windows
briani 27239
Driver til Monitor
Fra : Dan Andersen

Dato : 24-07-09 22:21

EAftrer at have Googlet en drver til en monitor med modelnummeret: Brimax
LM19XD. Flere reviews dukker op, men ikke nogen driver til monitoren, der er
tilsluttet en Packard Bell PC med XP.

Er der nogen, der har et link?

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??

Fra : Jesper Lund

Dato : 24-07-09 23:42

Dan Andersen wrote:

> EAftrer at have Googlet en drver til en monitor med modelnummeret:
> Brimax LM19XD. Flere reviews dukker op, men ikke nogen driver til
> monitoren, der er tilsluttet en Packard Bell PC med XP.

Er du sikker på at du overhovedet har brug for en driver til din monitor?

--
Jesper Lund

Fra : Dan Andersen

Dato : 25-07-09 09:02

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i meddelelsen

> Er du sikker på at du overhovedet har brug for en driver til din monitor?
>
> --
> Jesper Lund

Jep... højreklik på skrivebordet - skærmindstillinger kommer kun muligheden
for standardskærm frem. Opløsningen er temmelig elendig..

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-09 09:30

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> Jep... højreklik på skrivebordet - skærmindstillinger kommer kun
> muligheden for standardskærm frem. Opløsningen er temmelig elendig..

Det skyldes ikke din skærm, men dit grafikkort (eller driveren til
grafikkortet)

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-07-09 09:36

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message

> Jep... højreklik på skrivebordet - skærmindstillinger kommer kun
> muligheden for standardskærm frem. Opløsningen er temmelig elendig..

Mon ikke det er en driver til grafikkortet du har brug for ?

Se i enhedshåndtering (højreklik denne computer=> egenskaber, [hardware],
enhedshåndtering

Se under skærmkort, og se om ikke der står noget i stil med "standard vga",
i såfald skal du have fundet en driver til den.

Det kan ganske rigtigt i nogle tilfælde hjælpe med en monitordriver, hvis
man ikke får mulighed for den rigtige opløsning, men tror ikke det er
tilfældet her.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-09 09:30

> EAftrer at have Googlet en drver til en monitor med modelnummeret:
> Brimax LM19XD. Flere reviews dukker op, men ikke nogen driver til
> monitoren, der er tilsluttet en Packard Bell PC med XP.

En monitor har ikke brug for en driver.

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-07-09 17:47