MS Windows
briani 27239
Hov - nu blev bogstaverne små
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-09 11:42

Nå jeg er på google og skriver et søgeord bliver resultaterne vist i mindre
bogstaver end de plejer.

Hvad kom jeg til at gøre ???

Hilsen Åge

Fra : Kim

Dato : 24-07-09 12:10

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Nå jeg er på google og skriver et søgeord bliver resultaterne vist i
> mindre bogstaver end de plejer.
>
> Hvad kom jeg til at gøre ???

Prøv med ctrl samt plus/minus alt efter om det skal være
større eller mindre...

Mvh, Kim

Fra : Brian H

Dato : 24-07-09 12:35

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Nå jeg er på google og skriver et søgeord bliver resultaterne vist i
> mindre bogstaver end de plejer.
>
> Hvad kom jeg til at gøre ???

Du holdte CTRL nede mens du brugte scroll funktionen på din mus?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-09 18:25

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du holdte CTRL nede mens du brugte scroll funktionen på din mus?

Nej, for den står stadig på 100% i nederste højre hjørne på skærmen. Det er
"zom" du taler om.
MEN det er KUN Google-siden hvor bogstaverne pludselig er blevet så små så
den smasker søgeresultaterne frem.
Alle andre sider har bogstavstørrelse som de plejer at have. Mystisk?

HOV nu fandt jeg ud af det - jeg gik ind i menuen "Vis" og klikkede
"Teksstørrelse". Den stod på det mindste. den satte jeg til "mellem" hvor
den plejer at stå.
Aner ikke hvordan jeg fik lavet det om til "mindst"

Nå men det er jo også ligemeget nu

Hilsen Åge

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-07-09 20:05

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> skrev :

>Nej, for den står stadig på 100% i nederste højre hjørne på skærmen. Det er
>"zom" du taler om.

Nej, de 100% er zoom og ikke tekststørrelsen.

Du kunne lige så nemt have ændret tekststørrelsen med
[Ctrl]+Scrollhjul ha' ændret størrelsen på teksten (prøv det), og
det er sikkert det du er kommet til.
--
Kerim

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 24-07-09 20:28

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> Nej, de 100% er zoom og ikke tekststørrelsen.
>
> Du kunne lige så nemt have ændret tekststørrelsen med
> [Ctrl]+Scrollhjul ha' ændret størrelsen på teksten (prøv det), og
> det er sikkert det du er kommet til.

Nej, for så vil han også ændre på størrelsen af billeder.

Mogens

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-07-09 20:43

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev :

>Nej, for så vil han også ændre på størrelsen af billeder.

Ikke med [Ctrl]+Scrollhjul i IE, hvis det er det du mener.
--
Kerim

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 24-07-09 21:03

> Ikke med [Ctrl]+Scrollhjul i IE, hvis det er det du mener.
> --
Jo, [Ctrl]+Scrollhjul i IE ændre på zoom og ikke kun på tekst.

Mogens

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-09 21:56

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> Jo, [Ctrl]+Scrollhjul i IE ændre på zoom og ikke kun på tekst.
>
> Mogens

Prøv det Kerim. Det er rigtigt hvad han fortæller. Det er to forskellige
ting.

Hilsen Åge

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-07-09 22:05

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev :

>Jo, [Ctrl]+Scrollhjul i IE ændre på zoom og ikke kun på tekst.

Du har dælme ret (øv ), hmm, er det ikke lavet om siden IE 6?

Må indrømme, jeg bruger det faktisk aldrig, så det har jeg
overset.
--
Kerim

Fra : Brian H

Dato : 25-07-09 17:24

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Du har dælme ret (øv ), hmm, er det ikke lavet om siden IE 6?
>
> Må indrømme, jeg bruger det faktisk aldrig, så det har jeg
> overset.

Havde jeg ret eller havde jeg ret? ;)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-07-09 17:26

"Brian H" <brian@something.com> skrev :

>Havde jeg ret eller havde jeg ret? ;)

Begge dele.
--
Kerim

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-09 21:55

> Nej, for så vil han også ændre på størrelsen af billeder.
>
> Mogens

Nemlig! - det er noget helt andet han taler om.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-09 21:54

> [...]

> Du kunne lige så nemt have ændret tekststørrelsen med
> [Ctrl]+Scrollhjul ha' ændret størrelsen på teksten (prøv det), og

Nej det er noget helt andet du taler om. Det der har jeg prøvet. Da zoomer
du ind på siden. Du vil kunne se at procentsatsen nede i højre hjørne
ændres. Og det gjorde den ikke for mig.

Hvis du går ind i menuen "VIS" kan du imidlertid ændre til 5 faste
størrelser og der forandres ikke på de 100% i hjørnet.

Prøv selv at tjekke.

Hilsen Åge