The Dumb Way Round
Fra : Lohmann

Dato : 30-07-09 04:45

Faldte lige over et par tossede nordmænds vilde tur: Jorden rundt,
70.000km, på Nimbus med sidevogn!

De kalder turen "The Dumb Way Round", inspireret af "de 2 feminine
'venner'", som de kalder Boorman og McGregor. Denne tur er blot
dobbelt så lang, uden support og på godt 70 år gamle motorcykler. Det
er sgu sejt

http://www.kccd.no/home_dk.html

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-07-09 15:59

Lohmann skrev:
> [...]
> 'venner'", som de kalder Boorman og McGregor. Denne tur er blot
> dobbelt så lang, uden support og på godt 70 år gamle motorcykler. Det

Jup - de er for "fede"

De vil i øvrigt tage mod mindre (og større) donationer med tak, efter et
forsmædeligt tyveri (der i øvrigt er ganske morsomt beskrevet)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-08-09 12:01

J.C.Kløve skrev den 30 jul 2009 i

> De vil i øvrigt tage mod mindre (og større) donationer med tak,
> efter et forsmædeligt tyveri (der i øvrigt er ganske morsomt
> beskrevet)

Såsom:
"Først og fremmest vil jeg ønske en-eller-anden i Kazakhstan tillykke
med hans/hendes nye HP Elitebook 2530, som er en ganske god og ret dyr
laptop computer. Jeg antager også at denne her er en af de første
laptops i Kazakstan med et norsk keyboard, så pas godt på den. Desværre
er BIOS låst med mit fingeraftryk, så venligst kontakt mig, og jeg skal
sender min finger med posten."

Underholdningsværdien er i top, og kunne simpelthen ikke stå for
opfordringen til at støtte dem.