Udskiftning af sæde
Fra : Svend Gørboe

Dato : 26-07-09 02:38

Hjælp søges!
Har for kort tid siden købt en Kavasaki VN900, men bliver noget øm i
bagdelen af det sæde der er monteret.
Er der nogen der har erfaring med udskiftning, hvilken model man skal
vælge og hvor man kan købe det (få lavet det) evt. gerne med ryglæn da
jeg alligevel altid kører alene.
På forhånd tak
Svend Gørboe, Køge

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-07-09 10:03

Svend Gørboe skrev:
> [...]
> Er der nogen der har erfaring med udskiftning, hvilken model man skal
> vælge og hvor man kan købe det (få lavet det) evt. gerne med ryglæn da

Der er Corbin og Bagster, der begge er kendte for at lave fortræffelige
sæder til ømme bagdele -

Så er der muligheden for at gå til en saddelmager
Fx. denne fyr på Fyn:

http://www.cherokeeupholstery.dk/frame_new.htm

Fælles for det hele er at du kommer ikke gratis til lindring :-\
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Svend Gørboe

Dato : 27-07-09 01:50

On 26 Jul., 11:03, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> [...]
>
> http://www.cherokeeupholstery.dk/frame_new.htm
>
> Fælles for det hele er at du kommer ikke gratis til lindring :-\

Tak for hjælpen, ja nu er jeg klar over det koster kassen, men hvad
betaler man ikke for lindring.
Svend Gørboe, Køge

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-07-09 11:02

Svend Gørboe skrev:

> Tak for hjælpen, ja nu er jeg klar over det koster kassen, men hvad
> betaler man ikke for lindring.

En køremakker jeg har har købt et brugt Corbin til sin SC24 i sverige
for svjh 1000 SKr (altså noget mindre i danske )

Så prøv at holde øje med E-bay og lignende.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : N/A