Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lightroom export web keywords
Fra : Carsten

Dato : 24-07-09 18:06

Hej

Er der nogen, der ved, om der evt. findes et plug-in, så man kan uploade et
webgallery, hvor der efterfølgende kan søges på billedernes keywords? Lidt a
la Simple Viewer men med søgefunktion på de enketle billeders keywords.

Evt. et andet godt forslag til publicering af billeder på nettet med
søgefunktion på keywords uden at det koster en formue...

Mvh

Carsten

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-09 19:41

"Carsten" <admin@esp.dk> wrote in message
> [...]
>
> Evt. et andet godt forslag til publicering af billeder på nettet med
> søgefunktion på keywords uden at det koster en formue...

Hej Carsten,

Jeg søgte på Google med de ord du har i emnelinien og første hit viste et
link til en række plugins, hvor bla. Flickr plugin kan søge på keywords
(kaldet tags) http://regex.info/blog/lightroom-goodies/flickr.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskrusephotography.com

Fra : Carsten

Dato : 25-07-09 14:09

> [...]
>
> Jeg søgte på Google med de ord du har i emnelinien og første hit viste et
> link til en række plugins, hvor bla. Flickr plugin kan søge på keywords

Tak - og her har jeg siddet og ledt hele dagen . Det var dog ikke lige
Flickr jeg havde forestillet mig men mere en egen hjemmeside, men måske kan
det bruges. Prøver lidt.

Mvh

Carsten

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-07-09 15:05

> Tak - og her har jeg siddet og ledt hele dagen . Det var dog ikke lige
> Flickr jeg havde forestillet mig men mere en egen hjemmeside, men måske
> kan det bruges. Prøver lidt.

OK, det har jeg så ikke noget bud på, men det er der sikkert andre der har.