FTP i Freenas
Fra : Tonni Madsen

Dato : 26-07-09 11:18

Hejsa jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe... men kunne ikke rigtigt
finde noget er passede bedre...
Jeg har ingen kenskab/erfaring med unix, men igåraftes kom jeg til at lege
med Freenas på en gammel maskine, og det ser ud til at køre ok, men jegh ar
et "lille" problem.
Jeg har cifs/smb aktiveret, og ftp.
Men alt hvad jeg ligger op via ftp, kan ses af alle på begge "adgange" men
kan kun læses/endres af den bruger der har lagt det op... det gør jo ftp
lidt uholdbart, så kan folk jo ikke uppe noget til mig... mogen forslag??

På forhånd tak
Tonni Madsen