Kender nogen denne rødvin?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-07-09 17:16

For nyligt havde Rema1000 tilbud på en Paul Mas 2007, som fik vinanmelderne
til at juble. Høj kvalitet til småpenge. Tilbudet var på 39,95, men der
blev hurtigt udsolgt, så jeg fik ingen.

Nu ser jeg, at de har den til 49,95. Vinen blev bl.a. anmeldt af Niels
Ehler, vistnok i Jyllands Posten, og han påstår, at den nemt kan forveksles
med en stor Rhone, måske en Chateauneuf til over 100 kr. Hvis det står til
troende, er selv den nuværendepris jo gunstig.

Er der nogen der har smagt den?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 23-07-09 17:26

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen

> ... Vinen blev bl.a. anmeldt af Niels
> Ehler,...
> Er der nogen der har smagt den?

Nej, jeg har ike smagt den - men, Niels Ehlers vurderinger og beskrivelser
plejer at passe rigtig godt. Jeg har ofte støttet mig til hans anmeldelser,
og har ikke fortrudt...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 23-07-09 19:52

On Thu, 23 Jul 2009 18:15:38 +0200, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

> [...]
>med en stor Rhone, måske en Chateauneuf til over 100 kr. Hvis det står til
>troende, er selv den nuværendepris jo gunstig.

Er det dette domænes vinn, der er tale om?

http://www.supervin.dk/Vine/house.html?catid=29&supid=183

Hvis ja, så hvilken druesammensætning?

---
Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net/gastronomi

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-07-09 14:41

On Thu, 23 Jul 2009 20:51:43 +0200, Kasper Bergholt wrote:

> Er det dette domænes vinn, der er tale om?
>
> http://www.supervin.dk/Vine/house.html?catid=29&supid=183
>
> Hvis ja, så hvilken druesammensætning?

Mon ikke? Se Ehlers anmeldelse her:
http://jp.dk/arkiv/?id=1746901&eceExpr=paul%20mas&eceArchive=o
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars Arup

Dato : 27-07-09 22:01

Jeg var så heldig at købe nogen i Rema 1000 (Jyllingevej, vanløse) torsdag
i sidste uge for 39,- da prisen på hyldeforkanten ikke var ændret.

Den smager ganske godt men 100,- er den ikke værd.

MVH Lars Arup