MS Windows
briani 27239
Kan man downloade servicepack2 til dansk V~
Fra : Paul-J

Dato : 23-07-09 09:35

Af uopklarede årsager kan jeg ikke komme på windows update. Kontrolpanelet er grå over
det hele.
Microsoftsupport siger bare det ser mystisk ud. det er ellers en almindelig bærbar med
nyinstalleret Vista + SP1. Den er aktiveret.

Så hvis jeg skal have servicepack2 må jeg downloade den som fil.
Det kan lade sig gøre idag men kun på de 5 hovedsprog.
Nogen der ved hvornår den kommer på dansk ?

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 23-07-09 09:53

"Paul-J" <getpaul@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Det kan lade sig gøre idag men kun på de 5 hovedsprog.
> Nogen der ved hvornår den kommer på dansk ?

Den er skam kommet:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d&DisplayLang=da

Mogens

Fra : Paul-J

Dato : 24-07-09 14:42

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er skam kommet:
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d&DisplayLang=da
>
> Mogens

Tak for link.
Er nu downloaded og installeret.

Der var lidt knas: første forsøg på at starte den store exefil fik Vista til at fryse så
det ikke engang kunne lukkes normalt.
Så rebootede jeg i fejlsikret tilstand. Nu gik installering problemfrit.

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-07-09 16:12

"Paul-J" <getpaul@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til at fryse så det ikke engang kunne lukkes normalt.
> Så rebootede jeg i fejlsikret tilstand. Nu gik installering problemfrit.

Hej Paul

Jeg ved godt, at det nok ikke umiddelbart er relevat for dit spørgsmål, men
jeg er
bare lidt nysggerig:

Du har vel ikke tilfældigvis installeret noget software fra Bullguard
www.bullguard.com
- antivirus eller lign.?

Jeg spørger fordi jeg selv fik stor problemer med, at min Vista hele tiden
frøs efter
at Service Pack 1 blev installeret. Jeg afinstallerede min Bullguard
antivirus og vupti,
så kørte det hele perfekt igen.

Mvh. Martin

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 25-07-09 10:38

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Paul-J" <getpaul@get2net.dk> wrote in message

> [...]

Prøvede at downloade SP 2 til min Windows Vista, som kører på en 64 bit Acer
M2301.

Det gik fint med at hente SP2 ned men installationen ku' ikke la' sig gøre.
Fik en meddelelse der fortalte at en 32 bit SP2 ikke kunne installeres på en
64 bit computer og at jeg skulle få fat i en 64 bit SP2 !!!

Hvor finder jeg en 64 bit SP2 til min Windows Vista Home Premium ???

Mvh
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 25-07-09 11:27

Jørgen Gerdorf skrev blandt andet:

> [...]
> SP2 !!!
> Hvor finder jeg en 64 bit SP2 til min Windows Vista Home Premium ???

På Microsofts sider! En søgning dér gav:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8ad69826-03d4-488c-8f26-074800c55bc3&displaylang=da

--
vh
Ole C