yanmar 22hk
Fra : Per Christiansen

Dato : 23-07-09 07:24

Hej hvor mange omdrejninger skal en yanmar 22hk gå med som max og mimnimum
ved fuld belastning.

Hvad skal den gå i tomgang.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-09 15:46

> Hej hvor mange omdrejninger skal en yanmar 22hk gå med som max og mimnimum
> ved fuld belastning.
>
> Hvad skal den gå i tomgang.

Har den ikke et mere specifikt # som fx. GE eller GM eller..... ? - hvis
den hedder 2YM20 så kan du se noget om den her -

http://www.g-o.dk/G-O_Agency/Marine/YANMAR/Produkter/GM-YM_Serie_9-30HK_med_sejldrev.aspx

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-09 15:48

> Har den ikke et mere specifikt # som fx. GE eller GM eller..... ? - hvis
> den hedder 2YM20 så kan du se noget om den her -

> [...]

Beklager - så lige flg -

http://g-odw.inforce.dk/Files/Billeder/PDFer/YANMAR/Specifikationer/3YM20.pdf

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Per Christiansen

Dato : 23-07-09 16:01

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc(snabelA)scanboat(punktum)com> skrev i en
meddelelse news:4a687831$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Beklager - så lige flg -
>
> http://g-odw.inforce.dk/Files/Billeder/PDFer/YANMAR/Specifikationer/3YM20.pdf
>
> mvh
> www.scanboat.com / Per Krabbe

Den heder 2gm20f

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-09 16:06

> Den heder 2gm20f

Prøv at se flg som er fundet via google -

http://www.marine-power.co.uk/2gm20f%20specs.htm

Søgestrengen - som der giver en masser andre links er -

http://www.google.dk/search?hl=da&q=yanmar+2gm20f+specifikationer&meta=&aq=f&oq=

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Per Christiansen

Dato : 23-07-09 16:49

Tak for hjælpen nu har jeg fundet det jeg skal bruge,
men tomgang kan jeg ikke rigtig finde noget om ,den går ca 1200omdr ,er det
ikke lige i overkanten.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-09 16:55

> Tak for hjælpen nu har jeg fundet det jeg skal bruge,
> men tomgang kan jeg ikke rigtig finde noget om ,den går ca 1200omdr ,er
> det ikke lige i overkanten.

Hvad siger Yanmar - jeg ville ringe og spørge dem. Har du prøvet ?

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe