Motorvejsvignette i Tjekkiet.
Fra : xs1100

Dato : 22-07-09 07:36

Hej gruppe.
Er nogen her klar over, om motorcykler osse skal have vignette når de kører
på motorvejen i Tjekkiet. Jeg spørger fordi vi er tre gutter der snart
drager til Tjekkiet på mc og vi glæder os.
mvh
Jarl

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 22-07-09 09:37

"xs1100" <ingen@email.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> kører på motorvejen i Tjekkiet. Jeg spørger fordi vi er tre gutter der
> snart drager til Tjekkiet på mc og vi glæder os.

Ingen gebyr for motorcykler.
Hilsen Matthias

Fra : Jarl

Dato : 22-07-09 14:04

" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> "xs1100" <ingen@email.invalid> skrev i meddelelsen
>

> Ingen gebyr for motorcykler.
> Hilsen Matthias
Godt nok, det siger jeg videre til drengene.
Hilsen
Jarl
--
gsx 750 ef

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-07-09 09:48

Sidst jeg var der, var det gratis for MC

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.