Gummikiler
Fra : HKN

Dato : 21-07-09 14:41

Er der mon nogen her i gruppen, som har et bud på hvor jeg kan finde
nogle gummikiler (dem til mastehullet) på vestegnen? Har været i både
Tempo og Netbaad uden held

Mvh
Henrik

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 21-07-09 22:57

'John Mast' i Greve/Hundige ??

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Henrik K

Dato : 21-07-09 16:00

Ja - han er bare i Marstrand i disse dage

(tænk at der stadig findes virksomheder der kan tillade sig at holde
industriferie!)

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 22-07-09 07:01

Det er jo lige som sejllofter. Og egentligt logik. Hvis man tager dobbelt så
meget profit som man behøver, så er det jo ikke nødvendigt at arbejde hele
året.

Hvad med Selden oppe nord på. Han holder officielt lukket, men jeg ved han
selv plejer at være der lidt on/off. Jeg så hans bil her i havnen i sidste
uge.

Bjarke

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 23-07-09 10:44

Nautisk Udstyr har dem.
Se i kataloget på side 201 nederst i midterrækken.
Lille kile nr.: 455410 koster 30,- og stor kile nr.: 455420 koster
50,-

Mvh/Harding

Fra : Henrik K

Dato : 23-07-09 14:07

Tak - jeg fik dem i Tempo idag - prisen var den samme, men kunne ikke
finde guldbelægningerne