Bergholts opskrifter på ny platform
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 21-07-09 20:23

Kære gruppe!

Til dem, der måtte være interesserede, kan jeg oplyse, at jeg er i
gang med at flytte min samling af opskrifter og smagenoter fra en
gammel meget statistik platform over på en ny.

Jeg har fået utrolig meget kvalificeret feedback her i gruppen, så jeg
tænkte, at annoncere nyheden her. Kommentarer ang. evt. problemer skal
være meget velkomen.

Idéen har været at slå min opskriftsamling og min blog sammen i ét, så
det hele nemmee kan overskues, og der kan søges på kryds og tværs.
Derudover vil det være meget nemmere at kommentere enkelte opskrifter
-- og få afklaret evt. tvivlsspørgsmål. Det er i hvert fald hensigten.

Pt. arbejder jeg med at overføre gammelt indhold, så der vil være et
par gengangere, men nyt materiale tilføjes hele tiden; ligesom der
løbende vil blive bragt gæsteblogindlæg, som tidligere beskrevet.

Den ny side kan findes her: http://bergholt.net/gastronomi/

Alt godt!

---
Kasper Bergholt
Bergholts blog om gastronomi & opskrifter:
http://bergholt.net/gastronomi/

Fra : Henrik

Dato : 27-07-09 21:32

"Kasper Bergholt" skrev i en meddelelse >
> Jeg har fået utrolig meget kvalificeret feedback her i gruppen, så jeg
> tænkte, at annoncere nyheden her. Kommentarer ang. evt. problemer skal
> [...]

Hej Kasper

Godt gået! Det link er blevet "optaget" blandt favoritterne (ligesom det
gamle er/var)

Kritik: Hvilken skærmstørrelse/opløsning har du optimeret siden til - jeg
har prøvet på 2 pc'er
14" - 1024 x 768 og 10" - 1024 x 600
ved begge "klippes" højre side af skærmbilledet.
Det går bl.a. ud over Post Comments og Søgefeltet - som der nu skal "rulles
hen til.

Ellers er det en seværdig og spisbar side

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 28.07.2009)

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 06-08-09 09:06

On Mon, 27 Jul 2009 22:32:25 +0200, "Henrik"
<hallo_derude@hotmail.comXX> wrote:

>Hej Kasper
>
>Godt gået! Det link er blevet "optaget" blandt favoritterne (ligesom det
>gamle er/var)

Fedt! :) Tak!

> [...]
>ved begge "klippes" højre side af skærmbilledet.
>Det går bl.a. ud over Post Comments og Søgefeltet - som der nu skal "rulles

Siden kører med standardindstillingen som vist er 1066px -- det gik
jeg ud fra var godt til de fleste skærmen. Men det er der noget der
tyder på, at det så ikke er.

[...]

Efter at have tjekket min min statistikside ser det ud til, at det
ikke er helt skidt. Langt de fleste kører med opløsninger over 1024 --
1280x800, 1680x1050, 1280x1024, 1440x900, 1920x1200, 1152x864,
1366x768. Så jeg tror jeg holder fast i den nuværende indstilling
indtil videre.

---
Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net/gastronomi

Fra : wx

Dato : 06-08-09 09:50

"Kasper Bergholt" <mxnxgx@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> 1280x800, 1680x1050, 1280x1024, 1440x900, 1920x1200, 1152x864,
> 1366x768. Så jeg tror jeg holder fast i den nuværende indstilling

Det ka' nu ærgre at Semper Fi Webdedign ikke ka' lave fejlfri kodning:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fbergholt.net%2Fgastronomi%2F

Men indholdet er der nu ikk noget galt med, det er altid interessant, så
bar' klø på - *S*