Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Video?/Canon EOSD1000
Fra : Henny Stewart

Dato : 21-07-09 13:30

Kan det passe, at man ikke kan optage en video med et Canon EOSD1000? Jeg er
jo blevet vant til, at man kan lave film med de små lommekameraer.

Jeg vil ikke påstå, at jeg har læst hele manualen, men det er ligeved, og
jeg har også - tror jeg - været igennem de menuer, jeg sådan kunne se på
selve kameraet. Hvis det er der, er det godt gemt.

--
Henny Stewart
http://hennystewart.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-09 14:01

"Henny Stewart" <spam@stewart.tk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe, at man ikke kan optage en video med et Canon EOSD1000?

Hvorfor skulle det ikke kunne passe ?

Det er ikke "normalt", at man kan optage video med et DSLR - der er dog
et par af de helt nye modeller, der kan........

Jan

Fra : www.tsp-photo.com

Dato : 22-07-09 12:00

> [...]
> jeg har også - tror jeg - været igennem de menuer, jeg sådan kunne se på
> selve kameraet. Hvis det er der, er det godt gemt.

Det kan sagtens passe. Spejlrefleks er først nu begyndt at komme med
video-funktion, og du skal op i en Canon EOS 500D eller Nikon D5000 for at
få videofunktion.

MVH
Thomas