"Louis" til biler?
Fra : Kong

Dato : 21-07-09 04:43

Er i Tyskland lige nu og vil tro de har et "Louis" til biler også,
nogen der kender en stor kæde?

(overvejede om jeg skulle poste i bil - men med fare for de ikke aner
hvad Louis er)

Takker
Palle

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-07-09 13:44

prøv f.eks. www.dundw.de
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-07-09 13:45

Det er så www.duw.de .......

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-07-09 13:54

Dem her har jeg haft held med : http://www3.kfzteile24-shop.de/

--
vh
Torben

Fra : Kong

Dato : 21-07-09 12:20

On 21 Jul., 14:54, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Dem her har jeg haft held med :http://www3.kfzteile24-shop.de/
>
> --
> vh
> Torben

Tak til jer begge, men begge butikker gør vist mest i online-handel,
leder efter en der har mange fysiske butikker også. En tysk BilTema...

Palle

Fra : Thomas

Dato : 21-07-09 19:45

Kong skrev:

> Tak til jer begge, men begge butikker gør vist mest i online-handel,
> leder efter en der har mange fysiske butikker også. En tysk BilTema...
>
> Palle

Virker Google ikke på din computer? For det er da ret nemt at søge på
"autoteile deutschland butik"

Du kan oven i købet begrænse søgningen til norddeutchland og den
biltype, som du vil købe til.

/Ths.

Fra : Kragelund

Dato : 21-07-09 20:43

> [...]
>
>Tak til jer begge, men begge butikker gør vist mest i online-handel,
>leder efter en der har mange fysiske butikker også. En tysk BilTema...

Hej

Så vidt jeg husker, ligger der en D&W lige over grænsen ved flensborg

/Jakob

-----

2009 Opel Astra H 1,7 CDTI EcoFlex

Fra : EK

Dato : 23-07-09 16:06

"Kragelund" <usenet@_REMOVE_kragelund.com> skrev i meddelelsen

> Hej

Ved ikke helt, hvad du søger i en "Louis til biler", men kæden Auto Unger
har da en del forskelligt udstyr til biler.
De findes i de fleste byer - også Flensburg.
Ved ikke hvor godt det er......
mvh
Erik

Fra : N/A

Dato : 21-07-09 19:45

Fra : Rene´

Dato : 21-07-09 12:55

Thomas wrote:
> [...]
> "autoteile deutschland butik"
>
> Du kan oven i købet begrænse søgningen til norddeutchland og den

Kan godt forstå at Kong spørger til andres erfaringer.
Jeg havde selv igennem lang tid prøvet at søge "og Google" efter et
godt tysk sted med dele til Mercedes, men fandt ikke noget, før der
var en i et forum som henviste til en butik han havde god erfaring
med. Google kan ikke finde alt.
M.v.h.
Rene´.