Vespa
Fra : Margrete Johansen

Dato : 20-07-09 22:47

Spiste på Vespa i Rantzausgade med sønnen i sidste uge. Lækker mad, god vin
og rar stemning. Behagelig og opmærksom betjening. Regningen lød på 800 for
os begge. Vi fik fem - rettersmenu, som blev spist op, og en halv flaske vin
til deling. Derudover masser af brød og vand.

Kan anbefales.

Margrete

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-09 21:57

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 800 for os begge. Vi fik fem - rettersmenu, som blev spist op, og en halv
> flaske vin til deling. Derudover masser af brød og vand.

Æh, hvilken by ?

/karsten

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-07-09 22:44

Karsten Madsen skrev:

> Æh, hvilken by ?

Tja, det kunne være i Aalborg eller i Hovedstaden.
Jeg gætter på den sidste efter at have googlet.

--
Herluf :·)

Fra : Heidi

Dato : 22-07-09 07:13

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Tja, det kunne være i Aalborg eller i Hovedstaden.
> Jeg gætter på den sidste efter at have googlet.

Og når folk ikke skriver bynavnet er det jo som regel fordi det er KBH,
og det regner de med man ved fordi det jo er verdens navle

--
Heidi

Fra : Jakob Bartholdy Bruu~

Dato : 10-08-09 14:47

Margrete Johansen wrote:
> [...]
> os begge. Vi fik fem - rettersmenu, som blev spist op, og en halv flaske vin
> til deling. Derudover masser af brød og vand.

Enig! lækker italiensk mad, der er til at betale .. pudsigt at den ligger på et halvskummelt gadehjørne i KBH N

- jakob