Tovværk
Fra : Claus V

Dato : 20-07-09 19:32

Hejsa alle i denne gruppe.

Jeg leder efter noget tovværk, der skal være sort og gult.

Nogle der ved, om dette findes?

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 21:29

> Jeg leder efter noget tovværk, der skal være sort og gult.
> Nogle der ved, om dette findes?

Prøv at søge på www.ebay.co.uk efter dyneema.
Der er blandt andet noget i den her stil
http://tinyurl.com/nz7kky

til rimelige penge (24£ + 9£ porto = 285 kr) for 20 meter 6 mm -
gult/sort/grøn/rød

Der er også andet til billigere penge

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 22:12

> [...]
> Der er blandt andet noget i den her stil
> http://tinyurl.com/nz7kky
>
> til rimelige penge (24£ + 9£ porto = 285 kr) for 20 meter 6 mm -

Forøvrigt...
Skal du lave splejsning i dyneema - er der nogle gode videoer på YouTube...
Check den her: http://www.youtube.com/watch?v=y62ZTNx4j3I

Han ved hvad han laver :)

/Allan

Fra : Claus

Dato : 22-07-09 11:32

Hej Allan,

1000 tak - det var godt hjælp.

Fantastisk hvor meget hjælp man kan få nu om dage ...