el-brødskærer
Fra : Ralph

Dato : 18-07-09 23:15

En tanketorsk idag brød ud i at vores 10-15 år gamle Krups brødskærer
pludselig befandt sig under rindende varmt vand i vasken, mens
opvaskebørsten flittigt blev brugt. Tør jeg sætte den til strøm igen, eller
er det bare genbrugspladsen ?

startknap, kabinet og sikkerhedsknap er alm. plastik, det er vel ikke
strømførende, eller?

--
Ralph

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-07-09 00:16

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in

> [...]
> mens opvaskebørsten flittigt blev brugt. Tør jeg sætte den til strøm
> igen, eller er det bare genbrugspladsen ?

Rent vand? Ingen strøm på maskinen mens det stod på?

Lad den tørre nogle dage, eller til du er helt sikker på der ingen vand
er i den, så virker den fint igen.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Ralph

Dato : 19-07-09 00:42

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> Rent vand? Ingen strøm på maskinen mens det stod på?
>
> Lad den tørre nogle dage, eller til du er helt sikker på der ingen vand
> er i den, så virker den fint igen.

Også min tanke, men godt at få bekræftet - sagsanlæg fra mine pårørende er
selvf. klar til afsendelse ved evt. dødsfald. (når man nu ikke selv har råd
til forsikring er dette et dejligt forum TAK

--
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 23-07-09 18:08

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> Lad den tørre nogle dage, eller til du er helt sikker på der ingen vand
> er i den, så virker den fint igen.

Drop bare savskæreren, den virker fint igen - så nu kan vi få det sidste
parmaskinke fra Netto spist, nam nam sammen med blomkålsgratrin.

--
Ralph