Dublin d. 24 - 26/7. Hvad sker der?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-07-09 10:05

Hvad sker der i Dublin d. 24 - 26/7? Alle hoteller indenfor 5 - 10 km
af centrum er optaget.

Jeg er lidt nysgerrig da jeg skal derover. Har søgt, men ikke fundet
årsagen.

Jeg ved at U2 spiller i Dublin i weekenden, men det kan vel ikke være
årsagen til at alt er optaget?
Er det bare pg.a ferie, eller er der en irsk helligdag eller lignende?

Kan du anbefale et ca. 3 stjernet hotel eller Bed & Breakfast i Dublin.?
Primært 24 - 25/7.
Indenfor et par km fra centrum.

Mvh. Jørgen

Fra : Peter T.

Dato : 19-07-09 10:52

In article <4a62e1bc$0$48236$14726298@news.sunsite.dk>, j.asm@mail.dk
says...

> Jeg ved at U2 spiller i Dublin i weekenden, men det kan vel ikke være
> årsagen til at alt er optaget?

U2 er på hjemmebane i Dublin lige som TV-2 er det i Århus. Og da U2 jo
er verdenskendt, så kan jeg sagtens forestille mig mange dedikerede U2-
fans i Dublin netop fordi de spiller dér. :)

--
Peter T.

Fra : michael

Dato : 19-07-09 17:52

Peter T. skrev:
> [...]
> er verdenskendt, så kan jeg sagtens forestille mig mange dedikerede U2-
> fans i Dublin netop fordi de spiller dér. :)

Glemte du ikke lige sætningen "uden yderligere sammenligning i øvrigt"?

/michael, der faktisk er fra Århus

Fra : TL

Dato : 20-07-09 12:51

On Sun, 19 Jul 2009 18:51:55 +0200, in dk.fritid.rejse michael
<no@email.dk> wrote:

>Glemte du ikke lige sætningen "uden yderligere sammenligning i øvrigt"?

der er helt sikkert forskelle. F.eks. laver tv-2 stadig fra tid til
anden musik og tekster på højde med deres bedste.

Fra : Armand

Dato : 19-07-09 10:53

Jørgen Rasmussen skrev:
> [...]
> årsagen.
>
> Jeg ved at U2 spiller i Dublin i weekenden, men det kan vel ikke være

U2 på hjemmebane på et stadion der kan trække over 80.000 tilskuere,
hvad tror du selv?!

--
Armand.