Med MZ'en i Alperne!
Fra : LasseNC

Dato : 19-07-09 06:55

Hej gutter!

Jeg er lige kommet hjem fra en forrygende lille tur på omkring 70km.
og det er ALT for vildt hernede. Jeg har taget en masse billeder, men
kun af første del af turen, jeg bruger pt. et engangskamera, og der
var ikke mere at gøre godt med.

Jeg bor pt. i Miklauzhof, og det er fandme lækkert med alt det
motorcykleri der er over det hele, det er essensen af
motorcykelhobbien der er her synes jeg.

Her er et lille link af ruten.

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Miklauzhof,+Sittersdorf,+Austria&daddr=Bad+Eisenkappel+to:Ebriach+to:Zell-Pfarre+to:Ferlach+to:Miklauzhof,+Sittersdorf,+Austria&hl=en&geocode=&mra=ls&sll=46.488702,14.426765&sspn=0.115115,0.308647&ie=UTF8&ll=46.508317,14.447021&spn=0.115074,0.308647&t=p&z=12

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 20-07-09 17:41

> [...]
> og det er ALT for vildt hernede. Jeg har taget en masse billeder, men
> kun af første del af turen, jeg bruger pt. et engangskamera, og der

Det ser dejligt ud - fortsat god tur!

/tue

Fra : LasseNC

Dato : 20-07-09 13:50

On Jul 20, 6:40 pm, "Nygaard \(4330\)"
<holmnygaard.fjernde...@tiscali.dk> wrote:

> Det ser dejligt ud - fortsat god tur!
>
> /tue

Jeg håber på at kunne blive hernede i et par år, så det blir godt nok
en lang tur :)

http://www.free-space.at/roadrun/

Jeg mangler en partner til turen, hvem er frisk?