En hilsen fra Campen
Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-09 09:40

Har lige "stjålet" mig til 5 min på nettet så jeg vil da lige sige -
jeg er her endnu!

Og til Peter -
Nu jeg sov fra din afgang -
Tak for en forrygende uge.

--
Dun@nt

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-09 18:55

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
Har lige "stjålet" mig til 5 min på nettet så jeg vil da lige sige -
jeg er her endnu!

Og til Peter -
Nu jeg sov fra din afgang -
Tak for en forrygende uge.

8<-------------------------

Ja-ja, bare gnid salt i

Jeg er desværre arbejds ramt en uge mere :-/ , hoooold kæft hvor jeg
glæder mig til at have ferie........

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-08-09 16:13

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Ja-ja, bare gnid salt i
>
> Jeg er desværre arbejds ramt en uge mere :-/ , hoooold kæft hvor
> jeg glæder mig til at have ferie........

Jep, så er det ferie smutter på Campen i morgen, til en 5-7 dages
feriehygge

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Knud Dam

Dato : 05-08-09 21:58

> Jep, så er det ferie smutter på Campen i morgen, til en 5-7 dages
> feriehygge

Rigtig go' tur !

; - )

KD

Fra : Ulvir

Dato : 18-07-09 21:07

Er der kommet meget regn siden fredag eftermiddag?

Mvh- fastligger 318

Fra : Peter Z

Dato : 19-07-09 10:31

selv tak Kløve

jeg var forbi dit telt men nænnede ikke at vække dig - efter den "lille"
fest du fik lavet natte før

turen hjem gik fint - det var kun i kolind det regnede - det holdt op da jeg
nådet hovedvejen og syd for århus fik jeg det første gilmt af solen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-07-09 10:13

Er i baren fra 18hundrede.
Mvh Arne DL lorenzen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-07-09 15:23

J.C.Kløve skrev:
> Har lige "stjålet" mig til 5 min på nettet så jeg vil da lige sige -
> jeg er her endnu!

Vel hjemme efter 10 dage i telt og på MC, har jel lige smidt et par
billeder op fra turen.

Det er mest stemningsbilleder, og enkelte billerder af MC'er - oftest
motiver valgt ud fra andre behov end ren interesse for de pågældende MC'er.

Dog er der et par rariteter imellem - herunder flere af en MC produceret
af en lille amerikansk motorcykelfabrik hvis modeller (endnu) er et
yderst sjældent syn på danske veje og ikke mindst på danske plader (om
nogen - hvilket jeg tvivler på)

http://www.flickr.com/photos/dunant/sets/72157621682543713/

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-07-09 16:44

J.C.Kløve skrev den 24 jul 2009 i

> Vel hjemme efter 10 dage i telt og på MC, har jel lige smidt et par
> billeder op fra turen.

Hej Kløve - tak for hyggeligt samvær og grillning og løgnehistorier

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-07-09 19:29

Arne Lorenzen skrev:
> J.C.Kløve skrev den 24 jul 2009 i

> Hej Kløve - tak for hyggeligt samvær og grillning og løgnehistorier

Selv tak - det var usædvanligt (eller faktisk sædvanligt) hyggeligt

Det kan nok gøres om en gang

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-07-09 09:22

> [...]

> af en lille amerikansk motorcykelfabrik hvis modeller (endnu) er et
> yderst sjældent syn på danske veje og ikke mindst på danske plader (om

Yepper, den var speciel - her er en lineup på 2010 modellerne:
http://shortlink.dk/7c2a4a4f

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-07-09 09:42

Arne Lorenzen skrev:
> J.C.Kløve skrev den 24 jul 2009 i

> Yepper, den var speciel - her er en lineup på 2010 modellerne:
> http://shortlink.dk/7c2a4a4f

Jup - fin artikel

Jeg har også fundet den artikel fra Cycle World jeg kunne huske, og
tilmed var der en ny artikel i det netop udkomne nummer.

Men jeg kan ikke "ryste" artiklerne ud
Hverken på den ene eller den anden måde - øv
Måske en skærm-dump? ... hmmm det må jeg lige prøve...

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld