REQ - MC-revyens CBR600RR 2009
Fra : MKS - 74

Dato : 17-07-09 21:46

Jeg mangler et scan af MC-revyens datablad på CBR600RR 2009, så hvis
nogen har muligheden, ville det være dejligt at modtage på mail .

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Armand

Dato : 18-07-09 10:40

MKS - 74 skrev:
> Jeg mangler et scan af MC-revyens datablad på CBR600RR 2009, så hvis
> nogen har muligheden, ville det være dejligt at modtage på mail .

Når det drejer sig om en aktuel model, ville et datablad fra Honda.com
eller Nellemann så ikke være ligeså relevant?

--
Armand.
(der har den orignale rune-datasten på sin CBR liggende i baghaven)

Fra : MKS - 74

Dato : 18-07-09 10:53

On Sat, 18 Jul 2009 11:40:22 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Når det drejer sig om en aktuel model, ville et datablad fra Honda.com
>eller Nellemann så ikke være ligeså relevant?

Normalt jow, men det er et spørgsmål om kontinuitet .

Fra : Seth

Dato : 18-07-09 11:44

MKS - 74 <cbr600dk@gmail.com> wrote in

> Normalt jow, men det er et spørgsmål om kontinuitet .

Jeg har alle MC-Revyerne tilbage fra 1974 (1973) digitalt undtagen lige
2009 og 2008 som jeg, til stadighed, har været for doven til at scanne ind.
_
Seth

Fra : Armand

Dato : 18-07-09 14:59

Seth skrev:

> Jeg har alle MC-Revyerne tilbage fra 1974 (1973) digitalt undtagen lige
> 2009 og 2008 som jeg, til stadighed, har været for doven til at scanne ind.

Farligt indlæg!
Jeg forudser at din mailbox bliver bombet grundigt igennem weekenden.

--
Armand.
(der kun har fra '76 til '05 *AHMN*)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-07-09 06:21

> Jeg har alle MC-Revyerne tilbage fra 1974 (1973) digitalt undtagen
> lige
> 2009 og 2008 som jeg, til stadighed, har været for doven til at scanne
> ind.

Kunne man mon få et download link?

--
Hilsen
Jens Jacob Bager Jensen

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-07-09 10:06

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Kunne man mon få et download link?

Hvis nogen lægger den ud på et p2p-netværk kunne et link hertil være rart.