Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto dupletter
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-07-09 17:03

Jeg har lige hældt en masse billeder og diverse videokamerascener over på en
anden computer.

For at være sikker på at jeg fik det hele med, kan det godt være der er
dupletter imellem.

Af pladshensyn vil jeg gerne nøjes med en af hvert billede.

Ingen af billederne har så vidt jeg husker ikke fået ændret filnavn.

Hvilket program kan man bruge til at rense harddisken for disse dupletter.

Kan det også lade sig gøre hvis filnavnet er ændret?
--
Per

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-07-09 08:20

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvilket program kan man bruge til at rense harddisken for disse dupletter.
>
> Kan det også lade sig gøre hvis filnavnet er ændret?

Ja til sidste spørgsmål. Programmet hedder bl.a. doublekiller.

http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/download.htm

--
Per

Fra : Allan F

Dato : 21-07-09 14:19

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

http://soft.softoogle.com/ap/dup-detector-download-580.shtml

Dette program er ligeglad med størrelse, navn, dato oma. I stedet læser det
billedfilerne, og sammenligner billedet, og giver dig derefter mulighed for
at slette eller bevare alt efter hvad du ønsker. Det har ikke nogen øvre
grænse for antallet af billeder det kan sammenligne. Eneste begrænsning er,
at de skal være i samme rodmappe. Du vælger så mappen du har alle dine
billeder i, og husker at bede programmet søge i undermapper. Derefter læses
alle filerne i mapperne, og alt afhængig af hvor mange billeder der er, så
vil du efter et tidsrum få præsenteret samtlige sammenfald.

Allan F