Ubuntu - Lyd forsvundet
Fra : Jan Birk

Dato : 20-07-09 10:33

Hej,

På et eller andet tidspunkt inden for den sidste måned (har haft ferie)
er lyden forsvundet på min stationære PC. Den har kørt med automatisk
update.

Min bærbare har kørt med det samme setup, men her virker lyden stadig.

Jeg har ikke den fjerneste ide om, hvor jeg skal begynde at fejl finde?
(Har skimtet logfilerne i /var/log uden at falde over noget).

Nogen ide'er?

Pft

/Jan

Fra : Jan Birk

Dato : 20-07-09 11:03

> Jeg har ikke den fjerneste ide om, hvor jeg skal begynde at fejl finde?
> (Har skimtet logfilerne i /var/log uden at falde over noget).

Jeg bruger normalt VLC istedet for Totem. Af en eller anden årsag, var
Totem blevet 'reinstalleret' mens jeg har haft ferie.

Slettede alle Totem og diverse referencer via
System->Synaptic_Package_Manager

Herefter spiller både Mplayer og VLC atter fint.

/Jan