Western ridning...
Fra : Silverflame

Dato : 31-07-01 20:50

Hej Ng.
Det hele startede med at jeg fik hest for ca. 1 1/2 md. siden.
Så blev min kæreste helt bidt af tanken om at han skulle have sin egen pony
og ride western. Han vil meget gerne have en palomino, men før vi går ud og
investerer i endnu en hest, så ville jeg gerne at han lige skulle prøve det
først, for at se om det nu også var det han ville... eller ihvert tilfælde
på en enkelt gang eller to...

Jeg er fuldstændig sikker på at der ligger en western forening i Nr. Snede,
men det er bare ikke til at finde noget om den nogen steder.
Hvis der er nogen der ligger inde med nogle gode tip til hvordan man kommer
i gang, så ville det være alletiders!
Jeg kan ikke selv hjælpe ham, da jeg er mest en dressurtøs...

På forhånd tak
Winnie.

Fra : Peter Bromley

Dato : 01-08-01 08:19

Jeg kan kun anbefale siden: www.westerninfo.dk
Der finder du så godt som ALT om westernridning.

Peter!