MS Windows
briani 27239
Recovery CD
Fra : Brian Sørup

Dato : 19-07-09 14:44

Hej

Jeg mangler en Recovery CD til en DELL Inspiron 8600 med XP Home Edition.

Nogen der kan hjælpe mig ?

--
Brian Sørup

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-07-09 19:16

Hej brian

Brian Sørup wrote:
> Jeg mangler en Recovery CD til en DELL Inspiron 8600 med XP Home
> Edition.
> Nogen der kan hjælpe mig ?

Det kan Dell vel ?!
For år tilbage havde jeg en Toshiba laptop, hvor XP'en (Recovery CD'en) var
blevet væk, og der fik jeg kontakt med, igennem Fona hvor jeg havde handlet
PC'en, Screbona (mener jeg det hed) improtøren af Toshiba til DK. Og de
ville sende mig en ny, jeg skulle bare underskrive en Tro & love ting, på at
det var helt rigtigt at den var væk, den der fulgte med.
Mon ikke du kan få en ny på samme måde ?
Du har jo XP-nøglen, på et klistermærke under maskinen.

Jeg vil foreslå, kontakt Dell, om at få en ny.

Fortsat go søndag aften

--
/C.T.

=======

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Mr.X

Dato : 19-07-09 23:39

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mangler en Recovery CD til en DELL Inspiron 8600 med XP Home Edition.
>
> Nogen der kan hjælpe mig ?

Dell kan hjælpe:
http://support.euro.dell.com/support/downloads/index.aspx

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 20-07-09 10:33

"Mr.X" <ingen@post.tak> wrote in message

> Dell kan hjælpe:
> http://support.euro.dell.com/support/downloads/index.aspx

Her finder du drivere osv. men _ikke_ recovery-cd'ere!

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-07-09 22:22

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Jeg mangler en Recovery CD til en DELL Inspiron 8600 med XP Home Edition.
>
> Nogen der kan hjælpe mig ?

Jeg prøvede med en XP-skive jeg havde liggende til en HP, den fik jeg
installeret og hentede de drivere jeg skulle bruge på DELL's support sider.

Tak for hjælpen.

--
Brian Sørup