TDC Usenet News
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 17-07-09 18:45

I et døgns tid har jeg nu fået at vide,
at news.tele.dk ikke svarer når jeg forsøger
at læse nogle meddelelser.

Nu kan jeg læse nogle meddelelser, mens jeg for
andre - især i webdesign-grupperne, for at vide
at artiklerne er udløbet, selv artikler fra de
seneste dage.

Hvad sker der?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Max

Dato : 17-07-09 18:48

Hej Jørgen

> Hvad sker der?

TDC's newsserver har været nede i et døgn, det er alt.

--
Mvh Max

Fra : Tom Andersen

Dato : 18-07-09 21:49

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu kan jeg læse nogle meddelelser, mens jeg for
> andre - især i webdesign-grupperne, for at vide
> at artiklerne er udløbet, selv artikler fra de

Jeg har samme problem - og TDC oplyser, at de ingen fejl har ????

Tom

Fra : John

Dato : 18-07-09 22:27

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> TDC oplyser, at de ingen fejl har ????

Indrømmet: Det ta'r en krig at navigere rundt på TDCs hjemmeside, men here
goes:

Driftsforstyrrelser på følgende News-server:
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?id=1423018636&dogtag=f5_e_kc_di_int

Hvem ville ha' gættet, at denne oplysning er at finde under Erhverv?

Nå, men hvorfor skulle TDC også gøre det nemt, når det nu kan gøres bøvlet
:(

John

Fra : Carl Drud

Dato : 18-07-09 22:43

"John" <nogen@pladderballe.ok> writes:

> Driftsforstyrrelser på følgende News-server:
> http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?id=1423018636&dogtag=f5_e_kc_di_int
>
> Hvem ville ha' gættet, at denne oplysning er at finde under Erhverv?

Den findes nu også under Privat:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1423018636&dogtag=f5_p_kc_di_int

--
Carl

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-07-09 08:19

John skrev:
> [...]
>
> Hvem ville ha' gættet, at denne oplysning er at finde under Erhverv?
>
> Nå, men hvorfor skulle TDC også gøre det nemt, når det nu kan gøres bøvlet

Det er typisk TDC/YouSee. Kunder er bare nogle der brokker sig
hele tiden.
Kunder er kun til besvær.
Service er noget andre tilbyder. Det bruger vi ikke her i vores
firma...

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jean

Dato : 19-07-09 20:37

Lars skrev:
> Det er typisk TDC/YouSee. Kunder er bare nogle der brokker sig hele tiden.
> Kunder er kun til besvær.
> Service er noget andre tilbyder. Det bruger vi ikke her i vores firma...

At du ikke kan læse skal ikke gå udover TDC, det står også under Privat:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1423018636&dogtag=f5_p_kc_di_int

At i offentligt udstiller jeres manglende evne til at surfe rundt på en
hjemmeside og kun bruger søgefunktionen siger mest om Jer.

/ JSC.