køb af mobil bredbånd
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 22-06-09 08:26

hej allesammen
jeg vil høre om der er nogen som ved om man kan købe et usb mobil bredbånd
modem uden aboment ?
det er fordi jeg har i forvejn 3. mobilbredbånd men vil gerne ha et andet
modem ude at skulle til at betale mere i 600 for at få et usb modem på
forhånd tak
hilsen jeppe

Fra : Hauge

Dato : 22-06-09 08:40

Jeppe Søndergaard wrote:
> jeg vil høre om der er nogen som ved om man kan købe et usb mobil
> bredbånd modem uden aboment ?

Da du jo i forvejen har et abo. ved 3, og du har haft det længere end 6
måneder, så kan du købe et modem billigt, ved at binde dig for 6 måneder
igen. Så er prisen det samme som ved nyoprettelse, altså nogle få kroner.

Mvh Hauge

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-06-09 17:43

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in

> Så er prisen det samme som ved nyoprettelse, altså nogle få kroner.

Bortset fra at 3 opererer med et "fortsættelsesgebyr" på 199kr...

Fra : Hauge

Dato : 23-06-09 17:47

Henrik Stidsen wrote:
> Bortset fra at 3 opererer med et "fortsættelsesgebyr" på 199kr...

Ok, har jeg så ikke oplevet ved dem.

Mvh Hauge

Fra : GiWeo

Dato : 22-06-09 17:15