Logitech Trådløst keyboard/mus - Prob/løsn~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 31-07-01 20:46

Jeg har et Logitech trådlløst keyboard/mus med en modtagestation til.
Nu vil direktøren (læs: kæresten) også have sådan et sæt.
Vi sidder overfor hinanden med 1,5 mtr. mellemrum.
Vil de konflikte så når jeg skriver noget, får hun det også på hendes skærm?

Jeg syntes på et tidspunkt jeg læste, eller har set at Jubii havde sådanne
sæt over det hele, så jeg vil tro det kan lade sig gøre, men har ikke lyst
til at knalde 700 kr. efter noget der ikke kan bruges.

Mvh.

Kim

Fra : Allan Anonym

Dato : 30-07-01 22:27

> [...]
> sæt over det hele, så jeg vil tro det kan lade sig gøre, men har ikke lyst
> til at knalde 700 kr. efter noget der ikke kan bruges.

Jeg tror at der er forskellige kanaler. Der er connect knapper på enhederne.

Jeg er ikke 100% sikker men 90% på at du sagtens kan bruge en håndfuld sæt
tæt på hinanden. Spørg logitech.

Fra : Henning

Dato : 31-07-01 22:42

>Jeg tror at der er forskellige kanaler. Der er connect knapper på enhederne.
>
>Jeg er ikke 100% sikker men 90% på at du sagtens kan bruge en håndfuld sæt
>tæt på hinanden. Spørg logitech.

Erfaringsmæssigt (fra mit job) virker det ikke Selv om der er to
kanaler, forstyrrer de hinanden.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Henrik Høy

Dato : 31-07-01 22:53

In article <3pF97.291$Xz2.16106@news.get2net.dk>,
allan@fantasydomain.fantasyland says...
> skærm?

Jeg har logitech cordless pro ved en pc, og ved pc'en ved siden af er
der en anden trådløs logitech mus, det virker fint.

Det er godt nok ikke samme mus, men jeg vil da tro det vil virke.

Mvh

Henrik

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-08-01 06:34

Hej

Vi har installeret Logitech på flere kontorer med 3 + medarbejdere - virker
fint

Dog har vi været ude for at 2 systemer pludselig konfliktede (er sket én
gang), men
et tryk på Connect - så kører det igen.

Mvh.
Brian S Jensen