Fly til Orlando/Miami i julen?
Fra : Dinovo

Dato : 21-06-09 07:03

Vi planlægger at holde jul og nytår i Orlando i år (2009/2010).
Billigste flybillet pr for perioden 21/12 - 03/01 er 4700 med Delta.
Vi rejste i Maj til Orlando med delta for 3100 inkl skatter.

Mit spørgsmål går på om der er nogle fif omkring priserne på
flybilleter i julen - falder flypriserne mere end man ser dem til nu
(den har stået på 4700 i nogle uger nu), stiger den, eller vil den
florblive cirka det samme helt frem til afrejse?

Fra : Armand

Dato : 21-06-09 20:17

Dinovo skrev:
> [...]
> (den har stået på 4700 i nogle uger nu), stiger den, eller vil den
> florblive cirka det samme helt frem til afrejse?

USA er et stort land med mange borgere hvoraf mange er udenlands.
Ligeledes er landet så stort at der er mange gæster udefra.
Problemet er at de alle vil hjem på den anden side af Atlanten i.f.m.
jul, hvorved at flypriserne er derefter og belægningen forøvrigt hurtigt
booket op

--
Armand.

Fra : Steen Hansen

Dato : 22-06-09 06:40

On Sun, 21 Jun 2009 06:03:23 -0700 (PDT), Dinovo
<lund.jesper.dk@gmail.com> wrote:

> [...]
>(den har stået på 4700 i nogle uger nu), stiger den, eller vil den
>florblive cirka det samme helt frem til afrejse?

I højsæson skal du nok ikke forvente laver priser, men har du is i
maven, kan du evt. vente til en måned før du skal afsted med at
bestille dem. Så kan du være heldig at de sælger til laver pris for at
få fyldt flyet op, eller du kan vælge en hverdag midt i ugen.

Men op til en højsæson ville jeg ikke turde vente.

Steen