Turkish Airline og sydlige kina?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 20-06-09 17:54

hejsa:)

vi kigger på rejser til hong kong t/r til nytår, og priserne er voldsomt
forskellige fra Turkish Airline som er billigst til næstbilligste airchina
/airberlin. Derfor er der nogen der har fløjet med Turkish Airlines? er det
udmærket eller....:) Hamburg til Hong Kong fås for omkring små 3000, kr!
Hvad er jeres vurdering af turkish airline:)

Desuden tænker at rejse rundt i det sydlige kina i 3 uger.
Er der nok at se i det sydlige kina til 3 uger intensivt rejse:) ?

hilsen jan og mette

--
www.honny.dk - Traveling around the world
Diving in Belize and Thailand, Mursi tribe from Ethiopia, Rafting in the

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 20-06-09 18:40

"Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk> wrote in message

> Hvad er jeres vurdering af turkish airline:)

Jeg fløj med dem til Kirgisistan via Istanbul for 2-3 år siden. Jeg kan ikke
huske det som noget større problem. Det skulle da lige være, at de ikke
havde flæskesvær, da jeg spurgte til det......

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 20-06-09 19:00

> [...]
> udmærket eller....:) Hamburg til Hong Kong fås for omkring små 3000, kr!
> Hvad er jeres vurdering af turkish airline:)

Vi har også oplevet, at de er meget billigere end alle andre. Da vi fløj
HAM-IST kunne vi godt forstå det. Deres servering var talentløst. De havde
Kylling og Okse, men spurgte ikke hvad folk ville have. De serverede bare.
Dvs. indtil der kom turbulens. Så stoppede de serveringen, og mistede helt
overblikket over, hvor langt de var nået. Dvs. at nogen slet ikke fik mad.
De var også uhøflige, så man følte sig som om man var med i Halløj på
Badehotellet. De gav også en kop til kaffen, men aldrig nogen kaffe!?

Flyene var af ældre model uden AVOD el. lign., men alt i alt var det ok til
prisen. Det er ikke LCC men de er alligevel lidt slidt på service og
inventar. Jeg vil til enhver tid flyve med dem igen, men ikke forvente LH
niveau el. lign.

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 20-06-09 19:36

> [...]
> prisen. Det er ikke LCC men de er alligevel lidt slidt på service og
> inventar. Jeg vil til enhver tid flyve med dem igen, men ikke forvente LH

hejsa i 2:)
håber det går godt med jer:)
fandt denne meget interessante hjemmeside:

http://www.airlinequality.com/

den fortæller at turkish airline får 4 stjerner, mens eks. hollanske KLM får
3:)

Jeg har tjekket flyet ud og til istanbul er det en 737-800 og videre en
airbus,
så det er ihvertfald udmærket. Så må vi se om de bliver lidt bedre med
servicen
end det i oplevede:)

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 20-06-09 19:53

> hejsa i 2:)
> håber det går godt med jer:)
> fandt denne meget interessante hjemmeside:
>
> http://www.airlinequality.com/

Hej Jan,

jeg troede at I skulle til Cuba!? Men til efteråret skal I med dem til
Iran - så kan I selv prøve. Som sagt - det er billigt, men et "rigtigt"
flyselskab. Vedr. anmeldelser er det kun dem, der er sure, der bruger sådan
en hjemmeside

Kennet

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 21-06-09 07:13

Jo, vi skal begge steder:) Regner med en rejse til Sydkina i slutningen af
december, og en rejse til Cuba til Marts:)

Fra : Nicolai

Dato : 20-06-09 23:30

> vi kigger på rejser til hong kong t/r til nytår, og priserne er voldsomt

Hvilken pris skal vi slå? :)

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 21-06-09 07:01

hvis du kan slå Hamburg / Hong Kong til 2956,- kr,
ja så er du genial:) kan du det?

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 21-06-09 07:05

fra omkring slutningen af 2009. eks. 25-26-27 December 2009 og knap 3 uger
frem:)
og prisen er selvfølgelig en returrejse inkl. alle skatter, fandens
billigt:)

Fra : Nicolai

Dato : 21-06-09 07:20

Det gider jeg ikke engang forsøge. Forventer du at spare en hund eller hvad?

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 21-06-09 08:08

jeg forventer ikke at der er nogen priser der kan matche denne:)
Men skulle eks. lufthansa flyve til samme pris, er jeg meget åben for at
vælge dem istedet:)