Østrig første gang
Fra : Ukendt

Dato : 23-06-09 14:12

Hej Gruppe...........

Om ca. 3 uger altså lige midt i ferietiden tager en kammerat og jeg afsted
til Østrig..

Kan vi forvente at der er masser af overnatnings muligheder.
eller skal vi allerede nu tilrettelægge vores ture og bestille overnatning
derefter ?

Vi havde regnet med at køre ture alt efter hvad vi finder på..
Det eneste vi ved er at vi skal til Großglockner , og køre ture efter
"motorradhimmel"
http://www.grossglockner.at/static/cms/grossglockner/files/hochalpenstrasse/motorrad/motorradhimmel.pdf

Jack

Honda CB 550 K3

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-06-09 14:22

"Jack" <cb550(snabela)honda-bike.eu> writes:

> Om ca. 3 uger altså lige midt i ferietiden tager en kammerat og jeg afsted
> til Østrig..

Det lyder som en fed tur, jeg var afsted på noget tilsvarende for 3 år
siden. Det kan kun anbefales, hvis man kan lide fede bjergveje, som her
http://galleri.flof.dk/Alperne_2006/Allan/DSC00725.JPG

> Kan vi forvente at der er masser af overnatnings muligheder.
> eller skal vi allerede nu tilrettelægge vores ture og bestille overnatning
> derefter ?

Hvis I kun er to, så skal I nok finde et sted at sove. Har I besvær, så
stik evt. forbi den lokale turist-information. De plejer at være flinke
til at hjælpe og evt. ringe i forvejen og høre om der er plads. De kan
normalt også hjælpe med at finde noget i den rigtige priskategori.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : S.B.

Dato : 23-06-09 16:15

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at hjælpe og evt. ringe i forvejen og høre om der er plads. De kan
> normalt også hjælpe med at finde noget i den rigtige priskategori.

hvis du fx. går på googlemaps og finder det sted du vil være, så skriver du
gasthaus i søgefeltet, og vips popper der en masse op.
Ved at trykke på dem, kan du oftes finde en hjemmeside der tilhøre hotellet,
der kan du se priser osv og du kan smide dem en mail og høre om de har et
rum fri.
Jo længere væk fra de store veje det ligger, des oftes er det billigere

Søren