Hybrid MC fra Yamaha (Klumpen)
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-06-09 19:45

Med al respekt for at der skal spares på CO2én - men nu går det sgi da
helt galt for Yamaha: http://tinyurl.com/ltsw57 det er da en øjebæ af
karat?

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Richard

Dato : 22-06-09 12:52

On 22 Jun., 20:44, Arne Lorenzen <a...@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
wrote:
> Med al respekt for at der skal spares på CO2én - men nu går det sgi da
> helt galt for Yamaha:http://tinyurl.com/ltsw57det er da en øjebæ af
> karat?

Hold da op, måske har Yamaha blot set lyset fra DN-01, – baglyset
altså

Men hybrid-ideen er da al ære værd; skal bare have en fornuftig ramme
IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-06-09 23:01

Arne Lorenzen skrev:
> Med al respekt for at der skal spares på CO2én - men nu går det sgi da
> helt galt for Yamaha: http://tinyurl.com/ltsw57 det er da en øjebæ af
> karat?

Kors i Skuret...

Den overgåe selv DN-01 i "ugly-ness-faktor"

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-06-09 07:50

Arne Lorenzen wrote:
> Med al respekt for at der skal spares på CO2én - men nu går det sgi da
> helt galt for Yamaha: http://tinyurl.com/ltsw57 det er da en øjebæ af
> karat?

Come on. Selvfølgelig dur den ikke til Rukka eller ruskindsfrynser, men
tænk lige out-a-the-boks engang.

En tætsiddende heldragt med hætte i turquise kevlar/latex komposit og
afsted på dyret, så ser du godt ud foran enhver swingerklub. "Mr. Aero"

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 23-06-09 07:26

> Med al respekt for at der skal spares på CO2én - men nu går det sgi da
> helt galt for Yamaha: http://tinyurl.com/ltsw57 det er da en øjebæ af
> karat?

Køn er den ikke - men kunne være interessant med nogle tal for
luftmodstanden ... En normal mc er jo håbløs på det punkt ...Og skal man
have en mc til at køre økonomisk er det jo ikke uvæsenligt

Men stik mig hellere en 2-3 cylindret diesel og 70hk imorgen i et "rejse
enduro" setup ... Og gerne til 100.000kr.

Hmm hvor meget mon motoren fra min smart* egenligt fylder.

* Lille bil med aerodynamik som en kummefryser. Kan køre 30km/l hvis man
ikke kommer over 90km/t .... Noget tilsvarende burde samme motor kunne gøre
i en mc ..

/A