Hvor sætte I jeres til salg nu når DBA tag~
Fra : Mr. T

Dato : 21-06-09 18:37

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 19:12

Fra : Gamle Hansen

Dato : 21-06-09 21:40

123mc.dk

Helt gratis og kun for motorcykler.

Mvh

"Mr. T" <skriv@ikketiulmigher.dk> wrote in message
news:8d62e$4a3e6fab$57483afb$6803@news.comxnet.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 21:31

og ´qxl. ikke helt gratis men langt billiger end dba

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-06-09 16:05

"news.tele.dk" <tp> skrev i en meddelelse
> og ´qxl. ikke helt gratis men langt billiger end dba

Hej.

Bruger altid dba, også når jeg kikker efter brugt, hvis sælger er for
nærrig til at give 200-500kr for at få solgt sin mc, så er den sikkert
heller ikke holdt helt efter forskrifterne !, bare min mening.
Har selv lige solgt min gamle "milli" R65GS 27hk model på dba, offrede
galleriannonce/topannonce osv. kostede 280.-kr, mener jeg det var, for
en annonce der løb 8 uger, den var solgt på under 14 dage!....

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-06-09 06:49

...kone :D

--
vh
Torben

Fra : kop

Dato : 22-06-09 15:08

Langt hovedparten af motorcykelkøbere ser vel kun i DBA, så hvis du ønsker
at sælge, så betal.

kop

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-06-09 15:41

kop skrev:
> Langt hovedparten af motorcykelkøbere ser vel kun i DBA, så hvis du ønsker
> at sælge, så betal.

Jeg har lige fået nedenstående mail fra DBA. Er det ikke det i søger?.

Citat:

Du kan tjene penge helt gratis

Der skal ikke være nogen forhindringer for dig, når du sælger på dba.dk.
Derfor har vi gjort det gratis for køberne at se dit tlf.nr. og
e-mail-adresse på en annonce. Og gratis for dig at vise begge dele.

Få penge for dine solbriller, dine knickers, din Webergrill og alle de
andre ting, du ikke bruger.

Sælg dine ting her »

Køb helt gratis sommersko, kuffert eller noget af det andet, du står og
mangler. Led blandt mere end 450.000 annoncer på dba.dk.

Mest efterspurgte varer lige nu:
Modetøj | Biler | Mobiltelefoner | GPS | Haveudstyr

Med venlig hilsen dba.dk

Citat slut.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : oh

Dato : 22-06-09 20:36

betaler.
Fik hurtig solgt min Kawasaki - kun 110,- for annocen.
MVH
HO

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 23-06-09 03:40

On 21 Jun., 19:36, "Mr. T" <sk...@ikketiulmigher.dk> wrote:

www.dba.dk
Har ikke noget imod at betale en smule for det.