Tyveri af Suzuki rg 250
Fra : dillinger

Dato : 21-06-09 01:57

Jeg har været så uheldig at får min suzuki rg 250 '87 stjålet. Den er
blevet kørt væk i kassevogn fra græstrekanten mellem Hørup Skovvej og
Frederiksborgvej i Slangerup overfor speedwaybanen mellem den 19.6 kl
18.00 og den 20.6 kl 10.00. Den var 100 % original, pæn og blå/hvid
uden bundkåbe. Håber på jeres hjælp - den er ved at være et sjældent
syn på vejene.

Er der ellers nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre i forsøget
på at finde den?

Fra : xs1100

Dato : 21-06-09 09:02

"dillinger" <Thorfisk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg kigger efter dette sjældne eksemplar på Sydsjælland!!! Men ellers udlov
en dusør til de lokale taxiforretninger, så er de helt sikkert friske på at
kigge efter den.
Mvh
Jarl
--
Yamaha XS1100 med fin Sebring 4 i 1, der godt kan løbe den lille totagger
op.

Fra : Nicolai Rasmussen

Dato : 21-06-09 09:20

læg ind efterlysning ind på mc galleri

Fra : Glente45

Dato : 21-06-09 02:20

On 21 Jun., 09:57, dillinger <Thorf...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> syn på vejene.
>
> Er der ellers nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre i forsøget

Har den et registreringsnummer ???
Jeg skal nok kigge efter hvor jeg kommer frem
Den ser sådan ud ikke: http://www.bikez.dk/images/837.jpg

Bent
GSF1200

Fra : dillinger

Dato : 21-06-09 02:39

> [...]
> syn på vejene.
>
> Er der ellers nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre i forsøget

Tak for de gode råd. Ja den er magen til den på billedet. Regnr DD
12728

Fra : MicJen

Dato : 21-06-09 10:55

Prøv evt. at efterlyse den på crimecode.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-06-09 06:58

dillinger wrote:
> [...]
> syn på vejene.
>
> Er der ellers nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre i forsøget

Held og lykke med det - søg også på groups.google.dk, der er givet mange
gode råd før (taxi, renovationsfolk, avisbude mv.)

--
vh
Torben