MS Windows
briani 27239
Konverter Flv
Fra : Pico

Dato : 20-06-09 20:59

Jeg er røget ind i et problem der driller.
Jeg har sidste år hentet de første 24 afsnit af Taxa fra DR, nu har jeg så
hentet de sidste 20, det er i *.flv. Jeg bruger Flv To Video Converter pro
til at konvertere til MPEG2 for at brænde dem til DVD, de første 24 afsnit
kørte uden problemer, nu har jeg så konverteret resten, det er så her
problemet kommer, de bliver godt nok konverteret, men ca. halvdelen af dem
er ude af synk omkring de sidste 10 minutter, det er rigtig frustrerende.
Jeg har prøvet at konvertere når Pc'en ikke lavede andet med samme resultat,
det er den samme maskine så den skulle være stærk nok.
Jeg formoder det er noget der står galt i Settings, jeg har prøvet 9
forskellige indstillinger, det giver samme resultat
Når jeg afspiller Flv filerne i FLV Player er de i synk så det er klart det
er i konverteringen. Jeg har taget et billede af den sidste indstilling jeg
prøvede, det kan ses her: http://www.ibpico.dk/Filer/Flv.jpg.
Jeg har også prøvet 3:4 forholdet.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad indstillingen skal være ?
Jeg poster også i dk.edb.ms-windows & alt.dk.warez da jeg er i tvivl om
hvilke gruppe der er den rigtige. Beklageligvis er det aldrig lykkes mig at
finde ud af fut så det er ikke sat.
--
MVH
Pico

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-06-09 21:52

Pico Selvestemig@hotmail.com skrev 20.06.2009 21:58:54 i
<4a3d3fbc$0$90275$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

>Jeg er røget ind i et problem der driller.

Jamen kæreste! Du mener vel ikke det har noget med Windows at gøre?
Videoredigering er nok nærmere, men det nævner du ikke i teksten. Og hvad
angår pirateri ved jeg ikke.

Du kan se på www.usenet.dk

--
Niels

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 17:20

Niels P Sønderskov wrote:
> [...]
>
> Jamen kæreste! Du mener vel ikke det har noget med Windows at gøre?
> Videoredigering er nok nærmere, men det nævner du ikke i teksten. Og

Jeg skrev også indlæget i videoredigering og burde muligvis have tilføjet
det, dog reflekterede jeg ikke over det da jeg var der, men var en smule
usikker om det kunne have noget med Windows at gøre da det jo ikke er
redigering men konvertering og pirateri ved jeg ikke om det er for jeg kan
ikke finde noget på DR om man må lægge det der er muligt at hente over på
DVD'er
--
MVH
Pico

Fra : simon

Dato : 20-06-09 22:01

Pico skrev:
> [...]
> hvilke gruppe der er den rigtige. Beklageligvis er det aldrig lykkes mig at
Hej.
Har du prøvet denne - som jeg har brugt mange gange med
godt resultat.
Det er freeware.
http://www.snapfiles.com/get/internetvideoconverter.html
mvh
simon

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 17:14

simon wrote:
> Hej.
> Har du prøvet denne - som jeg har brugt mange gange med
> [...]

Jeg har hentet den men ikke prøvet, er væk i nogle dage, vil prøve den når
jeg kommer hjem igen.
--
MVH
Pico

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 17:14

Fra : AB

Dato : 21-06-09 09:59

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg poster også i dk.edb.ms-windows & alt.dk.warez da jeg er i tvivl om
> hvilke gruppe der er den rigtige. Beklageligvis er det aldrig lykkes mig

I dette tilfælde bruger jeg Nero Vision

mvh AB

Fra : Heine Svendsen

Dato : 21-06-09 13:43

AB skrev:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvorfor ikke bare låne dem på biblioteket?
Stor set alle årgangene er på hylden.
Der er da ingen grund til at bruge tid på at konvertere dem og gemme
dem hjemme.
Hvis du vil se dem igen om 5 år, så låner du dem bare igen.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 17:43

Heine Svendsen wrote:

> [...]
> dem hjemme.
> Hvis du vil se dem igen om 5 år, så låner du dem bare igen.

Jeg har lige prøvet at søge på Københavns bibiloteker og kan ikkese de har
Taxa, men ellers en udemærket ide
--
MVH
Pico

Fra : Heine Svendsen

Dato : 21-06-09 23:29

Pico skrev:

> Jeg har lige prøvet at søge på Københavns bibiloteker og kan ikkese de har
> Taxa, men ellers en udemærket ide

De ligger alle sammen her:
http://bibliotek.dk/film.php
bestil dem, og to dage senere ligger de på det bibliotek, der er
nærmest på din adresse.

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 17:57

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-06-09 18:35

Pico skrev bl.a.:

> Jeg har lige prøvet at søge på Københavns bibiloteker og kan ikkese
> de har Taxa, men ellers en udemærket ide

Hvis du er lige så klodset til at søge, som du er til at poste news, så er
det ikke underligt, at du ikke kan finde dem.

Claus

DVD (film): Universal Pictures (Danmark), 2005-
- - 1. 2005 . 9 biblioteker .

hovedforfatter Stig Thorsboe, producent Sven Clausen
dvd-videoer
Forlag: Universal Pictures (Danmark)
Opstilling i folkebiblioteker: 77.7
Tekstet for hørehæmmede på dansk
Medvirkende: Pernille Højmark, Zlatko Buric, Pia Vieth, Jesper Lohmann, Leif
Sylvester, Peter Gantzler, Peter Mygind, John Hahn-Petersen, Margrethe
Koytu, Anders W. Berthelsen, Trine Dyrholm ... et al.

1
manuskript Stig Thorsboe m. fl., instruktion Anders Refn ... Morten Arnfred
1 dvd-video
DSD 8208687
Pris ved udgivelsen: kr. 937,50

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 21:31

Claus Tersgov wrote:

> Hvis du er lige så klodset til at søge, som du er til at poste news,
> så er det ikke underligt, at du ikke kan finde dem.

Jeg har altid beundret din evne til at nedgøre folk eller måske dit forsøg
på at vise dig
Hvis du lige gider læse hvad jeg skrev om KØBENHAVNS bibiloteker, dine ni
lister jeg nedenunder:

9 biblioteker har materialet

OBS! Du skal sende din bestilling til det bibliotek, hvor du vil hente
materialet (de behøver ikke at have materialet selv)
Her ses fra 1 til 9

Hovedbiblioteket
Hvidovrevej 280
2650 Hvidovre
Udlånt indtil 23.8.2009
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Bornholms Biblioteker, Rønne Bibliotek
Pingels Alle 1
3700 Rønne
Er hjemme
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Odense Centralbibliotek
Østre Stationsvej 15
5000 Odense C
Udlånt indtil 29.8.2009
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Grindsted Bibliotek
Tinghusgade 16
7200 Grindsted
Er hjemme
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Varde Bibliotek
Rådhusstræde 2
6800 Varde
Er hjemme
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Vejen Bibliotek
Rådhuspassagen 8
6600 Vejen
Er hjemme
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Biblioteket i Herning
Brændgårdvej 2
7400 Herning
Udlånsstatus oplyses ikke
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Århus Kommunes Biblioteker, Hovedbiblioteket
Møllegade 1
8000 Århus C
Er hjemme
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme
Hobro Bibliotek
Hobro Bibliotek (hovedbibliotek) St. Torv
9500 Hobro
Udlånt indtil 28.6.2009
Slå op i bibliotekets katalog for at se hvor materialet er hjemme

Du behøver ikke farere i blækhuset for at fortælle mig at jeg kan bestille
på mit normale bibilotek.
--
MVH
Pico

> [...]
> ... et al.
>
> 1
> manuskript Stig Thorsboe m. fl., instruktion Anders Refn ... Morten

begin 666 bn_lyssignal_yellow.gif
M1TE&.#EA#0`-`+,``.KM[JVVNIRGK-S@X=C28LO1T_'H=^3<;&1T?(.0EW*!
MB>OB<?____7D)P```````"'Y! ``````+ `````-``T```0WD(VDJE4"L(+(
M^N!"($!R-&B:$@%BJ/"1N+ JTS5ZOWFS][X9+_?KR4Q %N<0`AU(&\JEDB@P
#(@`[
`
end

begin 666 bn_lyssignal_green.gif
M1TE&.#EA#0`-`+,``.KM[JVVNIRGK-S@X<O1TY*WD:K-II[!FV1T?(.0EW*!
MB:7'H?___X"W=@```````"'Y! ``````+ `````-``T```0WD(VDJE4",(+*
M^N!2($!R-&B:%@%BJ/"1N+ JTS5ZOWFS][X9+_?KR4Q %N<0`AU(&\JEDB P
#(@`[
`
end

begin 666 bn_lyssignal_error.gif
M1TE&.#EA#0`-`,0?`(F+D=2+A-QI79.9GXR7GM:%?)*4FMUM88"#B-73U>#'
MQ=]W:X>3FI25F^^KI-IP9.27CN)D5OKGY=]829.7G/WS\K2UM^1P8_#Q\OC;
MV-IO9(J,DMIN8____]U,//___R'Y! $``!\`+ `````-``T```5C8)<,P&9N
MI95]"1,<G*9T-$1@1.'M4T5GGH %(=AY(+0.Q',8(#C&60?H61B>1@GMLELT
ML#N:P^@%>SJ2"?D+-;JKUZ+C%S$>* /=?%K?"5L%`@\:A \"!0P8(A0E)R@4
%"1TA`#L`
`
end

begin 666 box_bottom_682_popup.gif
M1TE&.#EAJ@(%`,07`,_5U=#<X<K4U<S8WL31U^WR].SQ\\?3UN#GZ\/1U_[^
M_L_6U?K[_,O4U?/V]]78T]WEZ=+=XOO\_>WQ\\O4UL'0U____P``````````
M`````````````````````````"'Y! $``!<`+ ````"J`@4```6"(#599&F>
M:*JN;.N^<"S/=&W?>*[O?.__P*!P2"P:78[#)7!L.I_0J'1*K5JOV*R6%GE<
M`!#%=DPNF\_HM'K-OB(`E_AB8&"T[_B\?L_O^_42!0%P<84-!!6)BHN,C8Z/
DD)&2DY25EI>8F9J;G)V>GZ"AHJ.DI::GJ*FJJXL)`H47(0`[
`
end

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-06-09 12:08

Pico skrev bl.a.:

> Jeg har altid beundret din evne til at nedgøre folk eller måske dit
> forsøg på at vise dig

Hvad hvad du forventet, når du poster noget vrøvl endda flere gange med
minutters mellerum...

> Hvis du lige gider læse hvad jeg skrev om KØBENHAVNS bibiloteker,

Påstår du nu, at Taxa kan fås på alle andre bibiloteker men ikke københavns
biblioteker?

Bibliotek.dk viser alle de biblioteker, som har dem hjemme. Er de ikke
hjemme å en lokale bibliotek, så bestiller man dem!

Du skrev at du ikke kunne finde dem. Jeg har ingen problemer med at finde
dem på københavns biblioteker..

Tør øjnene og bestil de film, du skal bruge.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-06-09 17:46

Pico skrev bl.a.:

> Hvis du lige gider læse hvad jeg skrev om KØBENHAVNS bibiloteker,
> dine ni lister jeg nedenunder:

bibliotek.kk.dk

Undlad at bruge denne server. Den er blevet udviklet som et
beskæftigelsesprojekt blandt kommunens arbejdsløse og folk, der var i
aktivering. Jeg kender ham, der var med til at starte det hele op i starten
af 90'erne. Jeg ved dog ikke, om det stadig kører som et
beskæftigelsesprojekt.

Brug www.bibliotek.dk det fungerer fuldstændig problemløst og virker med
næsten alle biblioteker.

Claus

Fra : Pico

Dato : 21-06-09 17:21

AB wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> I dette tilfælde bruger jeg Nero Vision

Det brænder jeg også med, men min udgave af Vision kan ikke starte på FLV
filer, kan din det ?
--
MVH
Pico