åben en port i router
Fra : Per H

Dato : 22-06-09 10:26

for at åbne en port på min router, skal jeg bruge de 3 sidste cifre i
min ipadresse. hvohenner er det præsis jeg kan finde det, på win xp?
de nulstilles jo når jeg resetter min router.

per

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-06-09 10:59

Per H <tramanden@gmail.com> crashed Echelon writing

> for at åbne en port på min router, skal jeg bruge de 3 sidste cifre i
> min ipadresse. hvohenner er det præsis jeg kan finde det, på win xp?
> de nulstilles jo når jeg resetter min router.

Status for ikonet af din forbindelse, eller ipconfig i en kommando prompt.

Og derfor bør du så tilsikre dig at du altid får den samme IP-adresse.

--
Bjarke Andersen