Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon 300s
Fra : Soren Friberg

Dato : 20-06-09 23:23

Fra : Hans_Kruse

Dato : 21-06-09 10:27

Fra : Soren Friberg

Dato : 21-06-09 11:44

> Du drømmer vist

Svaret er ja

Fra : Robert Piil

Dato : 21-06-09 11:52

Soren Friberg skrev:

>>> Så er der billige 300'er til salg.
>>>
>> Du drømmer vist
>>
> Svaret er ja

De var billige omkring jul - marts. Der fik jeg et tilbudt til 6.500 og
kunne sikkert være kommet ned på 6000,- På det tidspunkt var nyprisen
hos kamerahuset 8.995,- Nu er den over 10.000.

Med lidt held kommer man vel ned på 6.000 et stykke tid efter det er
blevet tilgængeligt i butikkerne.

Der er selvfølgelig altid muligheden for at finde en desperat sælger,
som sætter de almindelige mekanismer ud af kraft.

--
Robert Piil

Fra : Soren Friberg

Dato : 21-06-09 22:23

Robert Piil skrev:

> Med lidt held kommer man vel ned på 6.000 et stykke tid efter det er
> blevet tilgængeligt i butikkerne.

Ikke godt nok for mig

Kh. Søren

Fra : Robert Piil

Dato : 21-06-09 23:10

Soren Friberg skrev:

> Ikke godt nok for mig

Nej, det er det. Generelt har priserne på kameraudstyr (i hvert fald
Nikon) fået et pænt hak opad de sidste par måneder. Det er svært at
forlige sig med. Jeg har også et håb om at opgradere til D300 om et års
tid, men priserne skal noget nedad igen, for at det bliver realistisk.

Jeg tror den bedste chance er som da jeg fik mit D80. Finde en der er
blevet træt af at fotografere, og blot vil af med hele sit udstyr. Købe
hele baduljen samlet, og efterfølgende sælge det fra man ikke skal bruge
(hvis man kan få sig til det). Det sker nok ikke hver dag.

--
Robert Piil