Navigator software på Sony Ericsson
Fra : Rasmus (2600)

Dato : 18-06-09 07:16

Hejsa.

Jeg skal have mig en ny telefon og har i den forbindelse forelsket mig
i en W995. Det eneste er, at jeg er kommet i tvivl om man kan lægge et
"rigtigt" navigationsprogram ind på den. Altså et, hvor man i
princippet kan bruge den på steder hvor der ikke er mobil dækning?

Nogle af dem ringer op til en server og henter kort eller udregner
ruter, men det er jeg ikke interesseret i...

Mvh Rasmus

Fra : Chano Andersen

Dato : 18-06-09 19:05

Rasmus (2600) wrote:
> [...]
> "rigtigt" navigationsprogram ind på den. Altså et, hvor man i
> princippet kan bruge den på steder hvor der ikke er mobil dækning?

Hvis den software du har i tankerne understøtter den telefon model, og
den interne GPS modtager, så skulle der ikke være noget til hinder for det.

Det skulle da lige være lagerpladsen til kortet, men så dyre er
hukommelseskort jo heller ikke, længere ;)

- Chano Andersen

Fra : Rasmus (4793)

Dato : 18-06-09 13:00

> [...]
>
> Det skulle da lige være lagerpladsen til kortet, men så dyre er
> hukommelseskort jo heller ikke, længere ;)

Den er jeg med på. Men det er netop det springende punkt... Jeg har
ikke kunne støve et sådant program op. Der er masser til Symbian og
Windows mobile, men jeg aner ikke om man kan få det til en Sony
Ericsson.

Rasmus

Fra : jopa

Dato : 18-06-09 20:30

"Rasmus (4793)" <friis.vestergaard@gmail.com> skrev

[...]

Gå ind på eks: TomTom's eller Navigons hjemmesider og se om din enhed er
kombitabel med deres software

--
Mvh. John

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-06-09 07:18

Rasmus (2600) skrev:
> [...]
>
> Nogle af dem ringer op til en server og henter kort eller udregner
> ruter, men det er jeg ikke interesseret i...

Hvad mener du med rigtigt navigations program?
Prøv www.nav4all.com som virker fint til en SE telefon.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-06-09 10:21

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote in news:4a3c7efe$0$15883
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad mener du med rigtigt navigations program?

Et der kører lokalt på telefonen uafhængigt af al andet end GPS

> Prøv www.nav4all.com som virker fint til en SE telefon.

Og det er netop afhængigt af en data forbindelse for at virke som
navigationssoftware. Både til beregning af rute og visning af kort.

Men ellers et glimragende produkt. Benytter det selv.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?