Ny telefon - LG KU990 ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 16-06-09 10:21

Knægten leder efter ny telefon og har kig på en LG KU990 - inden han render
ud og brænder sin opsparing af, vil vi gerne lige høre andres erfaringer med
telefonen.

Er der nogen der vil dele ud af sine erfaringer?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du vild med gadgets?

Fra : Lyrik

Dato : 17-06-09 21:00

".°o.O Thomas O.o°." <flash4@it.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> erfaringer med telefonen.
>
> Er der nogen der vil dele ud af sine erfaringer?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Åh den er bare så dejlig!)

Jeg har den selv. den går under navnet Viewty. Og- den er
raslet -styrtdykket! i pris. Et køb-supreme! klog knægt! Han er på
gadget-omgangshøjde med "Moi!"))

trykfølsom skærm over hele hovedet.
god musikafspilning. Indbygget Schneider kreuchnach linse der er større end
det lille hul på en iPhone. Rigtig kameralinse.
Ægte blitz. Auto-foto eller manuel indstilling. 2 videokameraer og 3G
understøttelse. Den kan bruges til videotelefoni i tre valgfri kvaliteter.
2 forskellige tastaturer-ekselent at skrivce sms på, faktisk suveræn at
skrive sms på! Jeg bruger håndskriftsgenkendelse til sms!
der følger en "magisk stylus med"-magisk fordi den blive længere end det
hylster den ligger i som sidder bundet til telefonen.

Man kan bruge den som "Malebog" også så man kan male i forskellige farver på
de fotos man tager.
den er et herligt legetøj!

Hilsen
Jens