Micro forstærker til stereo headset -N6120~
Fra : JBJ

Dato : 16-06-09 02:47

Hejsa, lyden på min mobil er fin nok, men når jeg sætter headset til så er
lyden så lav at man næsten ikke kan høre noget, selvom lyden er skruet helt
op. Det er en fabriksfejl(NOKlA 6120c(chinaphone)) - den er stort magen til
den originale NOKIA 6120c.

Det jeg leder efter er en micro forstærker som kan booste lyden, som kan
sættes mellem mobil og et headset - evt. batteridrevent. Eller et headset
med forstærker.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det (har søgt på google både danske
og engelske sider uden held)?

JBJ

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-06-09 09:37

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> wrote in message
> [...]
> sættes mellem mobil og et headset - evt. batteridrevent. Eller et headset

ja Sonofon nu tele Nord har sådan en lille smart sag i forbindelse med nogle
små højttalere det er ikke et halvt år siden jeg købte sådan et sæt.

Mvh. Brian

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-06-09 12:58

"Brian Olesen" <nomail@nomail.dk> skrev :

>ja Sonofon nu tele Nord

?

Telenor er det rette.
--
Kerim

Fra : Jakob Bohm

Dato : 16-06-09 13:28

JBJ wrote:
> [...]
> headset med forstærker.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det (har søgt på google både

Hvis telefonen har Bluetooth som virker er et Bluetooth headset en anden
mulighed. Så er det nemlig forstærkeren inde i headsettet der bestemmer
maksimum lydstyrke.

Fra : JBJ

Dato : 16-06-09 15:26

"Jakob Bohm" <egenagwemdimtapsar@jbohm.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis telefonen har Bluetooth som virker er et Bluetooth headset en anden
> mulighed. Så er det nemlig forstærkeren inde i headsettet der bestemmer
> maksimum lydstyrke.

hej jakob, jeg har faktisk ikke afprøvet bluetooth - det er jo en
chinaphone så jeg ved ikke om det virker. Jeg var nød til at købe en billig
mobil, da min egen gik i stykker på Filippinerne:) Fik den her for 3000php
det er ca. 350 kr. Så jeg er mest interesseret i et headset enten med
forstærker, eller en lille forstærker imellem.

JBJ

Fra : Max

Dato : 16-06-09 15:30

Hej JBJ

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det (har søgt på google både
> danske og engelske sider uden held)?

Lav en selv

http://www.minidisc.org/headbanger.html

--
Mvh Max

Fra : jopa

Dato : 16-06-09 19:24

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev > Lav en selv

> http://www.minidisc.org/headbanger.html

Det er garanteret let og billigt

--
Mvh. John

Fra : Max

Dato : 16-06-09 20:07

Hej jopa

> Det er garanteret let og billigt

For mig f.eks. vil det være let og gratis, men
det er jo ikke sikkert OP er af samme opfattelse,
men så må han jo sige til.

--
Mvh Max

Fra : JBJ

Dato : 16-06-09 22:27

> Hej jopa

> For mig f.eks. vil det være let og gratis, men
> det er jo ikke sikkert OP er af samme opfattelse,
> [...]

Desværre var jeg ude for en bilulykke for et par år siden og nu ryster jeg
for meget på hænderne til at kunne holde en loddekolbe, en af grundene til
at jeg ikke selv kan rep. bundkort/grafikkort til de pc'ere jeg fikser, men
skal have andre til det. Rep. af pc'ere går ok, men der er dage hvor jeg er
nød til at lade være, en skrutrækker hen over et motherboard er ikke så
godt:(

Så det med at lave det selv er desværre udelukket:(

JBJ

Fra : Max

Dato : 16-06-09 22:42

Hej JBJ

> Så det med at lave det selv er desværre udelukket:(

En mulighed er at finde et sted hvor man kan købe en

Fiio E5 Headphone Amplifier

en anden mulighed er at du sender mig en mail.

--
Mvh Max