Monatel
Fra : Hagar

Dato : 15-06-09 22:14

Hej

Er der nogen der har godt som skidt at sige om http://www.monatel.dk/ ?
Jeg skal have ny telefon, og vil gerne gøre det så billigt som muligt.

Hagar

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-06-09 22:52

Hagar skrev:

> Er der nogen der har godt som skidt at sige om http://www.monatel.dk/

http://www.trustpilot.dk/Search.aspx?Search=monatel
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Grev Dracula

Dato : 16-06-09 19:36

Monatel er en 100% skodbiks.

Man kan ikke regne med priserne på deres website, og heller ikke med
at de sender varen når man har bestilt.

Køb din telefon et andet sted, også selv om den koster 30-40 kr mere,
og du vil slippe for en masse bøvl. (+ evt. mavesår, blodpropper og
hvad deraf følger)

Jeg - og vist også mange andre - har klaget over dem E-handelsfonden,
så jeg håber ikke, at de har E mærke mere.

Fra : Jean

Dato : 19-06-09 09:12

Hej Hagar skrev:
> Er der nogen der har godt som skidt at sige om http://www.monatel.dk/ ?
> Jeg skal have ny telefon, og vil gerne gøre det så billigt som muligt.

Hold dig væk fra Monatel. Man hører kun skidt om den biks... derudover er
deres telefoner parallelimporteret. Opstår der en tvist mellem dig og
Monatel, er der ingen hjælp at hente hos producenten, når produktet er
parallelimporteret.

Mvh Jean.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 19-06-09 10:39

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres telefoner parallelimporteret. Opstår der en tvist mellem dig og
> Monatel, er der ingen hjælp at hente hos producenten, når produktet er

Monatel er ikke de eneste der parallel importerer, det gør de fleste andre
forhandlere også, hvorffor tror du ellers, at de kan sælges så billigt.

Fra : Jean

Dato : 19-06-09 11:58

Anders skrev:
> Monatel er ikke de eneste der parallel importerer, det gør de fleste
> andre forhandlere også, hvorffor tror du ellers, at de kan sælges så
> billigt.

Hvor skriver jeg at andre forhandlere ikke gør det?

/ Jean.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 19-06-09 12:05

> Hvor skriver jeg at andre forhandlere ikke gør det?
>
> / Jean.

Ingen steder, det gør mange af forhandlerne idag.

Fra : Jean

Dato : 19-06-09 21:39

Anders skrev;
> Ingen steder, det gør mange af forhandlerne idag.

Hvorfor svarer du så på mit indlæg?

Mvh Jean.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 20-06-09 07:31

> Anders skrev;
>
> Hvorfor svarer du så på mit indlæg?
>
> Mvh Jean.

Hvorffor svarer du da på mit ?

Fra : søren p

Dato : 20-06-09 07:55

> [...]
> deres telefoner parallelimporteret. Opstår der en tvist mellem dig og
> Monatel, er der ingen hjælp at hente hos producenten, når produktet er

har handlet der flere gange og fået det jeg har bestilt dog sidste gang var
en nokia 5800 men den var ikke på lager alligevel og måtte rykke for svar
fra dem om den kom eller ej tror de har fået ny ejer han virker ikke så
stabil som førhen
hilsen søren