Hvad er best PQI eller Kingston Ram ?
Fra : Lars

Dato : 31-07-01 20:15

Hej NG

Jeg skal til at købe flere Ram, er der nogle som kender PQI Ram og
er de noget værd ?
Eller skal jeg købe Kingston Ram ?

Jeg har lige set på www.edbpriser.dk at der er stor forskel på ram priser

PQI Ram SDRAM PC133 128MB 161 kr.
Kingston Ram SDRAM PC133 128MB 225 kr.

Med venlig hilsen
Broch
broch@email.dk

Fra : Oktafat-Java

Dato : 31-07-01 21:23

> Hej NG
>
> Jeg skal til at købe flere Ram, er der nogle som kender PQI Ram og
> [...]

Er det til brug på en pc der ikke skal overklokkes, burde de billigste ram
være gode nok. Men er det til en pc der skal overklokkes, vil jeg anbefale:
Apacer 128MB 168pins / 64bit / 7.5ns / 1. Parts 204 kr.
Men hvorfor 128 og ikke mere, da ram nu er så billige?
Hilsen Joe

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 31-07-01 22:18

Vælg Kingston!

Hilsner

Fra : Kristian

Dato : 31-07-01 22:25

Jeg holder også på Apacer...

Fra : Daniel-San

Dato : 01-08-01 08:46

> Jeg holder også på Apacer...

Jep - Dem går man aldrig galt i byen med

Fra : Steffan

Dato : 01-08-01 10:00

Holder jeg også på... har 2x256 Apacer PC133 i min... de kører uden
problemer 144MHz...

Hilsen Steffan

Daniel-San <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gsO97.3376$V53.337144@news000.worldonline.dk...

Fra : Henrik Fedde Daniels~

Dato : 01-08-01 11:28

Jeg har en 128 klods af ukendt mærke og en512 PQI, der kører stabilt ved 144
MHz.
Skulle jeg seriøst oc, ville måske købe PC 166.

Hilsen Fedde

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-08-01 20:27

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> wrote in message

> Jep - Dem går man aldrig galt i byen med

Hmmm... fortæl det til en af mine Apacer PC133 128MB. Selv ved 100MHz nægter
den CAS2... den kan ikke en gang tælle RAM'en op. Jeg har nok købt min
sidste blok Apacer....

- Lars

Fra : Daniel-San

Dato : 02-08-01 11:34

> Hmmm... fortæl det til en af mine Apacer PC133 128MB. Selv ved 100MHz
nægter
> den CAS2... den kan ikke en gang tælle RAM'en op. Jeg har nok købt min
> sidste blok Apacer....

Tror du har været vanvittig uheldig - Mine Apacer er markeret CAS3, men
kører fint CAS2 (143 MHz) - Det er 2 x 128 Mb PC133.