Hvilken kølepasta?
Fra : Kristian

Dato : 31-07-01 19:51

Hvilken kølepasta vil I mene er den bedste der findes? (det skal ikke være
en helt vild sindsyg dyr speciel en til 500 kr....)

Fra : Remmen

Dato : 31-07-01 20:46

"Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken kølepasta vil I mene er den bedste der findes? (det skal ikke
være
> en helt vild sindsyg dyr speciel en til 500 kr....)

Hej,

Jeg læste for ikke så længe siden på nettet (har glemt hvor) en test
hvor konklusionen var, at det var ligegyldigt hvilken kølepasta der
bruges. Der var i testen ikke nogen nævneværdig temperaturforskel ved
dyre eller billige kølepastaer. Så du kan vist godt købe en til ti
kroner.

Lars

Fra : Ryne

Dato : 01-08-01 08:14

Jeg har derimod læst at man faktisk kan hente op til flere grader ved at
bruge artic silver frem for en no-name....

Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 01-08-01 21:10

personligt faldt min cpu 3 grader, fra 52 idle til 49(1200@1200 T-Bird), ved
brug af arctic silver 2, fremfor det billige hvide stads!!

hilsen Mikkel

Fra : Kristian

Dato : 01-08-01 21:17

Min Celeron 500 Mhz er som regel 52 grader uden nogen som helst pasta og
ligende ting...

Hvad tror I den vil komme ned på med Arctic Silver 2?

Fra : Henrik Lund

Dato : 01-08-01 21:40

tja, mine 2 x 500@533 mhz kører ved 40 grader med arctic silver, jeg kan
ikke huske om det var arctic silver 2. Der sider en golden orb oven på hver
af dem.

Hvis du har en lidt over middel køler så skulle du gerne komme lidt under 40
grader.

mvh
Henrik