Wilders i DR Deadline
Fra : Thomas M

Dato : 14-06-09 10:14

"- Jeg har ikke noget imod muslimer. Lad mig understege det. Jeg anerkender,
at de fleste muslimer i Danmark, Holland og Europa er lovlydige personer,
sagde Geerd Wilders i Deadline."

"- Men jeg foreslår et forbud mod immigration fra muslimske lande, for jeg
ved, at jo mere den islamiske ideologi - der ikke ønsker assimilering, men
vil dominere et samfund - jo stærkere den bliver, des mindre frihed får vi,
og des ubehageligere bliver det for vore lande, sagde politikeren i
programmet."

"- Men hvis I begår en forbrydelse, tænker på jihad eller sharia, så vil vi
fratage jer jeres danske eller hollandske statsborgerskab og sende jer hjem,
sagde Geerd Wilders."

Sagen i en nøddeskal, og jeg er ret enig med ham i ovenstående.

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-06-09 19:16

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Sagen i en nøddeskal, og jeg er ret enig med ham i >ovenstående.

Det var da dejligt ! , gider du så også lige forklare hvordan Wilders
udtalelser gør ham til hard-core racist .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-09 20:25

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Det var da dejligt ! , gider du så også lige forklare hvordan Wilders
> udtalelser gør ham til hard-core racist .

Jeg synes at han overdriver når han vil fratage enhver muslim europæisk
statsborgerskab, hvis han begår en lovovertrædelse, og returnere ham til
hjemlandet.

Tænk hvis han glemmer cykellygten ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 14-06-09 20:36

> Jeg synes at han overdriver når han vil fratage enhver muslim
> europæisk statsborgerskab, hvis han begår en lovovertrædelse, og
> returnere ham til hjemlandet.

Er nu ret sikker på at det skal være en smule alvorligere end en glemt
cykellygte, men ting der f.eks giver fængselsstraf.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-09 03:07

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Er nu ret sikker på at det skal være en smule alvorligere end en glemt
> cykellygte, men ting der f.eks giver fængselsstraf.

Det var så ikke sådan han formulerede sig, i hvert fald ikke i hvad der
blev gengivet i DRTV.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-06-09 11:39

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Det var så ikke sådan han formulerede sig, i hvert fald ikke i hvad der
> blev gengivet i DRTV.

Undtog han ikke specifikt cykellygter? Jamen det var dog suspekt.

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 15-06-09 13:56

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Undtog han ikke specifikt cykellygter? Jamen det var dog suspekt.
>
> Mvh
> Martin

Han sagde at 70% af de indsatte i danske fængsler har islamisk etnicitet.
(Hvis 10% af befolkning fylder 70% af pladsen i fængslerne, hvor mange gange
mere kriminelle er de så: 2x, 5x, 10x eller 15x så kriminelle??)

Så mon ikke han mente at hvis folk er så kriminelle, at de ender i
fængsel - så er det dem det gælder. Altså ikke manglende cykellygter og ej
heller fartovertrædelser på cykel!

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-09 14:09

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> Han sagde at 70% af de indsatte i danske fængsler har islamisk etnicitet.
> (Hvis 10% af befolkning

De udgør ikke 10% af befolkningen, kun 5%.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-09 14:04

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Undtog han ikke specifikt cykellygter? Jamen det var dog suspekt.

Han ville også have forbudt Koranen, forbudt opførelse af af moskéer og
nedrivning af de eksisterende - han går efter min bestemte opfattelse
alt, alt for vidt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-06-09 15:31

> Han ville også have forbudt Koranen, forbudt opførelse af af moskéer og
> nedrivning af de eksisterende - han går efter min bestemte opfattelse
> alt, alt for vidt.

Det er lige efter min recept.
Ligesom det var nødvendigt at afnazificere Tyskland.

Skulle det vise sig (tidligst om 50 år kan vi checke) at der er noget, der
minder om velfungerende demokrati med klar adskillelse af verdslig og
"åndeligt" regimente i et større land fra den muhammedanske verden, så kan
man måske mildne.

Mvh
Martin

Fra : *@ _

Dato : 15-06-09 15:38

On Mon, 15 Jun 2009 15:03:36 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Han ville også have forbudt Koranen, forbudt opførelse af af moskéer og
>nedrivning af de eksisterende - han går efter min bestemte opfattelse
>alt, alt for vidt.

hvorfor?

hvis ikke muhamedanerne bliver jaget ud af Europa vil det gå her som
alle andre steder hvor muhamedanere har fået lov til at slå sig ned og
yngle

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 22:24

"Per Rønne" wrote:

> Han ville også have forbudt Koranen, forbudt opførelse af af moskéer
> og nedrivning af de eksisterende - han går efter min bestemte
> opfattelse alt, alt for vidt.

Også efter min, hans "løsninger" er ubrugelige.

MEN han taler dog kun om lukning af moskeer, hvor man via fx skjulte
optagelser ser imamer prædike had mod Vesten og jihad, - og det finder man
jo hver gang man laver sådanne optagelse, - dvs 'nogle' eksempler på.

Man kunne jo så også bruge det man gjorde i England, dvs sagsøge
TV-stationen som bringer de dårlige nyheder, det er vel snarere den vej vi
vil gå i fremtiden i Europa.

Den ansatte hoved-imam på Harvard universitet i USA har fornylig ønsket
dødsstraf over dem der forlader islam,- det rapporterer ingen journalister
om i USA, man er totalt håndsky over for at kritisere noget som helst som
har med islam at gøre.
Det vil sige ÉN journalist rapporterede, den modige og dygtige Diana West,
som kunne fortælle om utallige tilfælde af "Ole Lukøje" i forhold til
ubehagelige ting i forhold til islam.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-06-09 23:23

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Man kunne jo så også bruge det man gjorde i England, dvs sagsøge
> TV-stationen som bringer de dårlige nyheder, det er vel snarere den vej vi

Apropos hørte lige Nina Skarv i "Orientering" nærmest udlægge sagen om de 4
muhammedanske terroraspiranter, der blev nappet i NY fornylig,
http://www.nytimes.com/2009/05/21/nyregion/21arrests.html
som en forfølgelse af USA's muhammedanere ...

Luk det røde tvangslicens-l*rt.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-09 05:57

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> MEN han taler dog kun om lukning af moskeer, hvor man via fx skjulte
> optagelser ser imamer prædike had mod Vesten og jihad

Dét har jeg så til gengæld ikke set, men jeg har jo ej heller oplevet
ham 'live'. Kun i journalistisk, censureret tilstand.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-09 08:56

"Per Rønne" wrote:

> Dét har jeg så til gengæld ikke set, men jeg har jo ej heller oplevet
> ham 'live'. Kun i journalistisk, censureret tilstand.

Han blev direkte spurgt om, hvad det var han mente om netop det.

Iøvrigt er det jo i hvert fald sigende, at så mange som 32% af hollænderne
kunne tænke sig at stemme på ham, - selv om DE plejer at være indbegrebet af
tolerance. De ser jo at flere og flere områder bliver overtaget af "islam",
OG at man formaner folk til at holde kæft med deres utilfredshed, og at
holde op med at kritisere ideologien islam.
Det synes frihedsglade mennesker jo ikke er morsomt at få besked på.

Også hollandske politikere burde bare holde sig til at sige "Hurra, vi
kapitulerer" - så er dén potte ude.

Læs bogen, den fås på biblioteket, - angår mest Tyskland, men jeg skal love
for man har kapituleret på mange områder og mange gange.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-09 09:43

> [...]

> kunne tænke sig at stemme på ham, - selv om DE plejer at være indbegrebet af

Ja, Holland har jo et halvt årtusinds tradition for religiøs tolerance;
det var først mødet med islams intolerance der ændrede det.

Hvilken bog?

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-09 11:00

> Ja, Holland har jo et halvt årtusinds tradition for religiøs tolerance;
> det var først mødet med islams intolerance der ændrede det.

> Hvilken bog?

Debbehjælpen:

http://bibliotek.dk/vis.php?base=&field1=lfc&term1=Broder%20Henryk%20M

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-09 12:38

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Debbehjælpen:
>
> http://bibliotek.dk/vis.php?base=&field1=lfc&term1=Broder%20Henryk%20M

Knud kunne jo bare have nævnt den, i stedet for at komme med en allusion
til en bogtitel.

Markedet svømmer i øvrigt over med islamkritiske bøger; vi har altså
ikke tid til at læse dem alle. De fleste af os.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-09 12:17

"Per Rønne" wrote:

> Hvilken bog?

Bogen "Hurra, vi kapitulerer!" "om lysten til at overgive sig" - af Henryk
M. Broder

"Hvoraf kommer forhippetheden på at benægte kendsgerninger eller
tilrettlægge dem, så de spærrer udsynet for virkeligheden?
Af angst. Det kan godt være at angst er en dårlig rådgiver, men som middel
til masseopdragelse findes der intet bedre. "Straf én og opdrag et hundrede"
sagde allerede Mao og konstituerede sin magt ved hjælp af denne regel.
Det er ikke respekten for andre kulturer, der bestemmer menneskenes adfærd,
men viden om de fanatikeres hensynsløshed, som man har med at gøre. Jo
vildere og mere brutalt de optræder, jo mere respekt og gehør opnår de. Om
det drejer sig om en bande fra nabokvarteret eller en fremmed kultur,
spiller ingen rolle, man undgår helst balladen."

Og så viser han eksempel efter eksempel hvor man snakker rabiate efter
munden og indretter sig på dem.

Han skriver også om hvordan "intelligentsiaen" jo indtil kommunismens fald
fortalte dissidenterne hvor storartet kommunismen var (og at de skulle holde
deres kæft med kritik), og hvordan folk som ikke ved mere om tyrkisk kultur
end deres besøg hos den tyrkiske grønthandler, nu forklarer hvor fin den
tyrkisk-muslimske levevis faktisk er.

Oventstående synspunkt bragte iøvrigt den tidligere? Danmarks Radio
korrespondent i Sovjetunionen X Y Z? navnet glipper lige nu, - frem på mødet
på Christiansborg forleden.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-09 12:34

Knud Larsen wrote:

> Oventstående synspunkt bragte iøvrigt den tidligere? Danmarks Radio
> korrespondent i Sovjetunionen X Y Z? navnet glipper lige nu, - frem
> på mødet på Christiansborg forleden.

Jan Jakob Florian, - måske er stavningen ikke korrekt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-09 12:51

> [...]
>
> Oventstående synspunkt bragte iøvrigt den tidligere? Danmarks Radio
> korrespondent i Sovjetunionen X Y Z? navnet glipper lige nu, - frem på

Hvad er det for en ideologi der nu truer ytringsfriheden?

Det nye (røde) borgerskabs diskrete arrogance og kleptokratiske godhed? - En
ny mafia med hovedkvarter i EU-konstruktionen, som retfærdiggøres med
forvrøvlet nonsens om "fredsprojekt" og "frihandel".

Et borgerskab der har møvet sig frem takket være den pågående
uddannelsesinflation fra 60'erne, hvor halv- og kvartstuderede røvere og
poserende medieludere er blevet til vidensideal.

Mvh
Martin