JEG SKRIDER ...
Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-06-09 22:16

.... af sted mod Østrig i morgen og 500 hårnåle-sving den næste uges tid
Glæder mig vildt

Desværre ser det ud til, at i får det fede sommervejr og vi må trækkes
med et solidt regnvejr der nede - i hvert fald først på ugen :-/

Tror jeg køver en go regndragt i stedet for den planlage udskiftning af
rygbeskytteren

Rejsebeskrivelse følger når vi returnerer.

ScooterBo

Fra : Søren

Dato : 18-06-09 22:53

god tur !!!!

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 19-06-09 04:17

Bo Nielsen skrev:

> [...]
> rygbeskytteren
>
> Rejsebeskrivelse følger når vi returnerer.

- ja, go tur!

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 19-06-09 05:25

On 2009-06-18 23:16:20 +0200, Bo Nielsen <bonielsennrsb@3mail.dk> said:

> [...]
> rygbeskytteren
>
> Rejsebeskrivelse følger når vi returnerer.

God tur :)

Fra : Ole Schultz

Dato : 19-06-09 09:09

On Thu, 18 Jun 2009 23:16:20 +0200, Bo Nielsen
> [...]

>rygbeskytteren
>
>Rejsebeskrivelse følger når vi returnerer.

Go' tur.

Jeg skal også til østrig (igen i år) på MC.
Et herligt land at opleve på 2 hjul.

mvh Ole

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-06-09 10:21

"Ole Schultz" <schultz@fj3rnd3tt3.pc.dk> skrev i en meddelelse

> Go' tur.

Jeps, ha' en rigtig god tur Bo. Håber at i får lidt tørvejr så I kan give
den lidt gas på de østriske racerbaner

> Jeg skal også til østrig (igen i år) på MC.
> Et herligt land at opleve på 2 hjul.

Ja det er bare super fedt. En kammerat og jeg tager afsted igen i år, og så
runder vi lige Italien også.. Vejene dernede er bare virkelig fede at køre

Mvh Anders

Fra : Knud Dam

Dato : 19-06-09 15:48

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> skrev i en meddelelse

> ... af sted mod Østrig i morgen og 500 hårnåle-sving den næste uges tid
> Glæder mig vildt

Rigtig god tur - det bliver spændende at høre om !

; - )

KD