Sorte oliepropper Hvorfor?
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 16-06-09 20:26

Hvorfor er det mon egentlig at nogle MC fabrikanter laver proppen med
målepind til olie sorte? det er da ikke den snedigste ting i verdenen!!!

Fra : oz3bto

Dato : 17-06-09 10:44

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er det mon egentlig at nogle MC fabrikanter laver proppen med
> målepind til olie sorte? det er da ikke den snedigste ting i verdenen!!!

Ikke kun MCer de gør det på

Nyere passater og touran (sikkert alle folkevogne) da er oliepinden også
sort og komplet umulig at aflæse

Sådanne biler køre man i indtil de lyser for olie også hælder man ellers en
halv liter på :D

Fra : Henrik

Dato : 17-06-09 11:29

"oz3bto" <no@here.dk> wrote > Ikke kun MCer de gør det på

> Nyere passater og touran (sikkert alle folkevogne) da er oliepinden også
> sort og komplet umulig at aflæse
>
> Sådanne biler køre man i indtil de lyser for olie også hælder man ellers
> en halv liter på :D

Knald tåbeligt, man burde lave en produktion af hvide olie pinde!!!!

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-06-09 12:57

Henrik skrev den 17 jun 2009 i

> "oz3bto" <no@here.dk> wrote > Ikke kun MCer de gør det på

> Knald tåbeligt, man burde lave en produktion af hvide olie
> pinde!!!!

På min græsslåer er oliepinden hvid. Jeg skal have pinden helt op på
skrå i lyset for at se oliestanden, men ok, med godt snasket olie ville
det være nemmere at se med en hvid pind

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-06-09 23:47

Arne Lorenzen skrev:

> På min græsslåer er oliepinden hvid. Jeg skal have pinden helt op på
> skrå i lyset for at se oliestanden, men ok, med godt snasket olie
> ville det være nemmere at se med en hvid pind

De ku lære noget af Jacob Jensen; pinden kunne være hvid/sort på langs
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-06-09 09:33

Hans Paulin (6310) wrote:

> De ku lære noget af Jacob Jensen; pinden kunne være hvid/sort på langs

Jeg vil nødig have en motor hvor en designer har bestemt udformningen

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-09 09:35

Torben Scheel skrev:

> Jeg vil nødig have en motor hvor en designer har bestemt udformningen

"Design til De segner!"
Hans
www.zofiaoghans.dk