MS Windows
briani 27239
Ikonerne på proceslinien XP Pro
Fra : Kim

Dato : 19-06-09 20:01

Kan man "Resette" proceslinien, så den ser ud som
efter en ren installe af XP ?

Uden en Systemgendannelse.

En buddy har rodet med proceslinien og "Start"-ikonet er
halvt så lille, proceslinien er lidt bredere end normalt og ikonerne
til højre er meget små, ca ½ så små som normalt.

Mvh Kim

Fra : Knud Erik

Dato : 19-06-09 21:23

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> halvt så lille, proceslinien er lidt bredere end normalt og ikonerne
> til højre er meget små, ca ½ så små som normalt.

Hej
Prøv at søg på "Taskbar" på denne side, måske der er noget
som kan bruges
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Mvh
Knud Erik

Fra : Kim

Dato : 20-06-09 13:23

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev > Hej
> Prøv at søg på "Taskbar" på denne side, måske der er noget
> som kan bruges
> http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
>
> Mvh
> Knud Erik

Ja, der ligger en masse Taskbar, men når en side kun linker til
..reg filer, .zip filer og .vbs filer, så meler jeg helst fra.
måkse denne virker:
Kelly Theriot, a Microsoft MVP, has a set of tweaks available at Kelly's
Korner.
They're fairly light on documentation, and perhaps even a bit techie if you
want to
understand them. On the tweaks page scroll down to item #240, and click on
"Programs Aren't Minimized in the Taskbar". That will run, or download, a
"vbs"
(VBScript) program which will, after confirming, reset the Taskbar's
properties.
Note that several other aspects of the Taskbar will also be reset to their
default
states, but you should get your "running programs" area back.

jeg tester den på hans pc... hehe

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-06-09 12:13

Højreklik på proceslinien og vælg "Lås op".
Du har nu mulighed for at trække i diverse kanter til ønsket
størrelse.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Kim

Dato : 20-06-09 13:13

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev
> Højreklik på proceslinien og vælg "Lås op".

Det var det første jeg gjorde.

> Du har nu mulighed for at trække i diverse kanter til ønsket
> størrelse.

Ja, men ikke at ændre eller helst Resette størrelsen på alle ikoner,
incl Start.

Mvh Kim

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 20-06-09 22:34

On Fri, 19 Jun 2009 21:01:06 +0200, "Kim" <Spam@noway.dk> wrote:

>Kan man "Resette" proceslinien, så den ser ud som
>efter en ren installe af XP ?

Hent programmet

Taskbar Repair Tool Plus

Erik Helmer Nielsen