MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse fungerer ikke mere
Fra : Erik K

Dato : 19-06-09 10:08

Jeg kører Vista og har slettet de mange gendannelsespunkter, der var i
maskinen. - Efterfølgende forsøgte jeg at danne et nyt gendannelsespunkt,
men får følgende fejlmeddelelse: "anmodningen kunne ikke understøttes af
følgende årsag: (0x80070032)."
- Jeg har forsøgt flere gange, også at køre min totalbackup tilbage på
C-drevet, men uden virkning.
Nogen der har forslag??
På forhånd tak.

Erik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-06-09 23:29

"Erik K" <erik.kirkeby@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> følgende årsag: (0x80070032)."
> - Jeg har forsøgt flere gange, også at køre min totalbackup tilbage på

Prøv evt. dette tip:
http://www.winhelponline.com/articles/242/1/Error-0x80070032-when-creating-a-System-Restore-point-in-Windows-Vista.html
ellers kan du læse flere forskellige forslag her:
http://forums.techarena.in/vista-help/944765.htm

Kurt