double cream
Fra : benneweis

Dato : 18-06-09 09:43

Hej Gruppe
Nogen der ved hvor double cream kan købes i Danmark?. gerne i
nærheden af Århus eller online?

/Benneweis

Fra : Linde

Dato : 18-06-09 17:06

"benneweis" <Benneweis@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej Gruppe
Nogen der ved hvor double cream kan købes i Danmark?. gerne i
nærheden af Århus eller online?

Yeps, det kan du købe overalt. Det kaldes piskefløde.

Nej spøg til side, du mener den ekstra fede 48%. Det er ikke sådan lige til
at få fat i, og slet ikke i små mængder. Faktisk tror jeg det bliver svært
at finde herhjemme, siden Grambogård gik rabundus...jeg har ikke hørt om
andre, der lavede den.

Jeg ville umiddelbart råde dig til at bruge alm. piskefløde. Duer det slet
ikke, så tag en stor skål, og kom en 4-5 cm fløde i den. Lad den står med
folie over en 4-5 timer inden du skal bruge den, så kan du "skumme" den
øverste fløde af som 40-42 %, men højere går det nok ikke.

Mvh
Linde